Ik weet niet zo goed in welke categorie ik dit moet plaatsen want ik ben nog NIET bezig met zwanger worden. Waarschijnlijk gaan we ergens in 2012 er wel voor, maar we willen eerst samen gaan wonen rond de zomer en onze relatie is nu nog pril (maar zeker voor altijd) Maar goed ik slik sinds mijn miskraam 3,5 jaar geleden geen pil meer. Ik was zwanger geworden door de pil heen. Aangezien ik een grote kinderwens heb ben ik nooit meer terug gegaan aan anticonceptie. Nu heb ik dus weer een vriend en we doen het alleen met condoom. Ook niet even erin zonder, nee echt alleen met condoom. Ik kan echt niet zwanger zijn. Het condoom is zeker niet gescheurd. Maar ik heb echt zulke pijnlijke borsten al een week lang. De laatste keer dat ze zo'n pijn deden was tijdens mijn zwangerschap 3,5 jaar geleden. Ik ben elke 28 dagen ongesteld. Altijd op een vrijdag. Kan de klok er haast gelijk op zetten. Aankomende vrijdag word ik weer ongesteld en ik heb het dus ongeveer vanaf mijn ovulatie. (2 weken voor mijn ongesteldheid) Wie heeft het ook wel eens gehad en was NIET zwanger. Het is zo vervelend en echt pijnlijk. Als ik het onveilig had gedaan had ik echt gedacht zwanger te zijn, maar ik heb het dus alleen veilig gedaan.
Ik heb iedere maand last van pijnlijke borsten en dat is zo sinds het stoppen met de pil nu bijna een jaar geleden. Jij schrijft sinds je miskraam niet meer aan de pil te zijn geweest. Dus dan had je er al eerder last van kunnen hebben.
oh ikke!!!! 3 maanden terug was het zo erg dat ik er zelfs over na heb gedacht om naar de huisarts te gaan. Dat had ik zelfs niet in mijn zwangerschap gehad dus kun je nagaan. Maar dus ook niet zwanger, grapje van moeder natuur ofzo......
ik heb ook de afgelopen 2 maanden giga pijn aan me borsten gehad.ook ongeveer vanaf mijn eisprong(voel deze altijd)tot na me menstruatie.heb t sinds ik mijn implanon eruit heb,kan niet herinneren dat ik dat vroeger ook had zo`n pijn,ik bedoel de tijd voor mijn anticonceptie. succes ermee
Als je nog aan de anticonceptiemiddelen bent dan heb je geen eisprong en springen je hormonen niet alle kanten op. Nu doet je lichaam dat wel en vandaar dat je nu de klachten hebt die je tijdens het gebruik van anticonceptie niet hebt. Ik heb trouwens zelf alleen maar ervaring met de pil.
Bij mij begon dat een paar maanden terug ook ineens uit het niets. Gebruikte toen echt al tijden de pil niet meer, en had eigenlijk nooit last van mijn borsten, en toen ineens vanaf ongeveer de eisprong tot aan de menstruatie. En dat werd steeds erger (kon er ook niet op liggen, gewoon beha aandoen deed al zeer, alsof ze bont en blauw waren) tot de menstruatie begon en dan was het per direct over. En sindsdien nog een paar keer gehad, meer of minder pijnlijk. Maar deze maand bijvoorbeeld weer helemaal nergens last van. Geen pijl op te trekken dus!
ik heb voor de implanon een paar jaar de pil geslikt maar na 3 jaar was ik em zo zat dus toen implanon,dus weet niet of t echt aan de implanon ligt volgens mij ligt t er meer aan dat je idd geen hormonen meer binnen krijgt en alles nu natuurlijk gaat
Blijkbaar hebben meer vrouwen dit dus. Ik begon zelfs even te twijfelen of ik niet zwanger zou zijn, maar dat kan gewoon niet (99.9% zeker) Heb nu ook ongesteldheid krampen. Klopt wel want ik moet het vrijdag worden, ik verwacht het nu een dag eerder. Mijn borsten doen nog steeds erg veel pijn, maar hoop dat als ik goed ongesteld ven geworden het weer over is Ik ga ook weer aan de pil en dan zal het vast ook over zijn/gaan.