hello dames.. Sinds vanmorgen heeft L. soort van draadjes in zijn onlasting.. Het is ook veel dunner dan normaal.. Hij krijgt er elk geval wel uitslag van trekt een pruillipje als hij 'bezig is' om zijn luier vol te krijgen.. Heeft iemand enig idee wat dit is?
Nee, geen banaan gehad, daar gruwelt hij van Maar hij heeft niks raars gegeten, ook niet iets anders dan anders.. Hij heeft net twee ondertandjes en kan ook geen andere tandjes ontdekken.. Hij heeft bij zijn eerste twee tandjes trouwens geen kik gegeven, op één dag hangerig zijn na..
Hmmm, ik weet dat ze van banaan draadjes kunnen gaan poepen. Maar als hij daarvan gruwelt, dan kan dat het niet wezen hihi. Misschien even de assistente van de huisarts bellen als je het niet vertrouwd. Zeker omdat hij er uitslag van krijgt. Kan natuurlijk heel goed van de tandjes zijn. Heb er hier ook 1 die vandaag een beetje uit zijn hum is vanwege zijn tandjes.
Nee ook niet, heb daar al naar gekeken.. Dus dat is het ook niet.. Nouja, zal het nog wel even aankijken..
Zijn het geen slijmdraadjes? Ben ff voor je gaan googlen en kom veel tegen over doorkomende tandjes....misschien de volgende tandjes in aantocht.
ja tis wel wat slijmerig.. verklaart misschien ook waarom hij zo hangerig is en veel slaapt... en nu ik er over denk, hij is ook weer tussen 5.00 en 7.00 uur wakker
Ik denk toch echt dat het de tandjes zijn, ook omdat je zegt dat zijn ontlasting wat dunner is. Mocht je het niet vertrouwen kun je het ook ff navragen bij het CB? of de HA.
haha dan bel ik de ha wel heb net in zijn mondje gekeken, maar nog niks te zien, ook geen zwart streepje zeg maar.. nouja, we zullen zien.. Thanks
klinkt mij als tandjes... heeft mijn dochter ook erg lang gehad voordat de tanden echt doorkwamen (maanden waarbij ze af en toe dergelijke luiers had)...., en eindelijk na een week weer heerlijke stink slijm spuitluiers is het eerste voortandje doorgekomen en de tweede is nu ook op komst... Ik had begrepen dat zulke poepluiers veroorzaakt kunnen worden door het vele kwijlen...
Oh dat zou kunnen.. hij kwijlt enorm laatste dagen Ik zat eens terug te denken aan zijn eerste twee tandjes (zijn al over de helft), bijna 2 weken om 5 uur wakker en pas om half 7 in slaap vallen om om 7uur weer wakker te worden voor een fles.. Enorm hangerig overdag.. Niks is goed eigenlijk.. Nu is dat eigenlijk net zo.. alleen de slijm/stinkluiers ken ik niet van 'm haha.. Nouja, ik houd het op tandjes geloof ik.