Draadjes mirena spiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door BabyGirl018, 27 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
    Ben je al bij de huisarts geweest? Het kan best zijn dat de spiraal niet meer goed zit en daardoor klachten geeft. Ik heb de draadjes nooit kunnen voelen en na 1,5 jaar heb ik mijn spiraal laten verwijderen ivm buikpijn. Een constante, zeurende pijn rechts onderin mijn buik, ter hoogte van mijn baarmoeder. De huisarta heeft me destijds doorverwezen naar de gyn, omdat ze geen draadjes kon vinden. Daar bleek tijdens de echo dat het spiraaltje scheef zat. Na flink wat gesjor :confused: heeft de gyn de draadjes te pakken kunnen krijgen en het spiraaltje eruit kunnen halen. Deze zat vast in de baarmoederwand...... Dat was écht geen pretje, maar de buikpijn was daarna wel over.
     
  2. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    Ondertussen hier nog steeds klachten. Na 6 wk! Onafgebroken bloedverlies, 6 dagen niets gehad. Nu ben ik alweer ruim een week aan het bloeden waarvan de laatste 2 dagen heftiger. Vorige week de ha gebeld en die gaat me morgen terug bellen. Ik wil eigenlijk echt dat er nog even gecheckt wordt. Mijn spiraal zit er in vanaf begin september en misschien Max 3 weken Achter elkaar geen bloedverlies gehad. En daarna dan weer een aantal weken bloedverlies. Ben er helemaal klaar mee.
     
  3. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    Mijn spiraal is gisteren verwijderd. Was even gedoe om hem eruit te krijgen. Assistente kreeg het niet voor elkaar maar de huisarts gelukkig wel. Bloed nu nog steeds behoorlijk dus hoop dat dit snel minder gaat worden.
    Zo niet kan ik door naar de gynaecoloog.
     
  4. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ik ging naar de huisarts om m’n mirena te laten verwijderen, maar de huisarts kon de draadjes niet vinden. Nu moet ik wachten op een afspraak bij de gynaecoloog. Heb wel een beetje stress nu.
    Iemand dit wel eens gehad?
     
  5. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    bij mij kon de assistente ze dus ook niet vinden maar de huisarts gelukkig wel. Succes bij de gyn!
     
  6. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    ja heb ik gehad. Gyn viste hem er toen zo uit. Moest een paar keer kuchen en toen had hij hem.
     
  7. nienie26

    nienie26 Bekend lid

    24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heb ik gehad bij het kijken of hij nog goed zat. De huisarts kon de draadjes ook niet voelen. Met een echo bij de gynaecoloog bleek dat hij gewoon goed zat.
     
  8. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Vorige week bij de gyn geweest, draadjes zaten heel diep. Ze moest een speciale tang pakken om de draadjes te pakken. Deed wel heel even pijn omdat ze dan verder erin moet. Maar ging super snel gelukkig.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  9. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik heb 2 mirenas gehad en nu mn derde net. Maar nog nooit naar de draadjes gevoeld. Bij de 2e bleek toen ik m wilde laten verwijderen dat de draadjes opgekruld waren, was geen probleem verder.
     

Deel Deze Pagina