een vraag over menstruatie

Discussion in 'Anticonceptie' started by ladyme, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladyme

ladyme Niet meer actief

ik heb een vraag misschien weten jullie het:)

ik ben in februari dit jaar gestopt met de pil.
    in maart ben ik gewoon normaal ongesteld geworden..
    dat was op 28 maart en 3 april was ik er weer vanaf.
    en toen krap 2 weken later op 9 april ben ik weer ongesteld geworden...
    en die stopte op 12 april...
    maar nu ben ik weer ''ongesteld''
    en die is begonnen op donderdag 21 april..en ben het tot op de dag van vandaag nog steeds:(
    maaaaaaaaaaaaaaaarrr............ wat er nu allemaal vrijkomt is geen bloed...maar alleen bruin bloed dus oud bloed wat me verteld is..
    en een paar dagen terug zat dr wel een klein beetje rood bij maar daar was ook alles mee gezegd,,
    en misschien heel vies...maar ik dacht ik hou het eens in de gaten..hoe het eruit zit:$
    er zit soms slijm bij en de ene dag heb ik aan bijvoorbeeld genoeg aan een inlegkruisje en de andere dag dan weer niet dan heb k daar lang niet genoeg aan.
    echt heel raar vind k zelf.... oja en daarbij ik heb ook nu de heletijd( al vanaf het begin) pijn in me maag om het zo maar te zeggen gewoon in dat gebied van de maag lijkt net op spierpijn...
    na misschien weten jullie het of hebben jullie dit ook meegemaakt...

alvast bedank!

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat je nog niet zolang van de pil af bent.

je kan niks anders dan het maar aankijken en hopen dat je snel een mooie cyclus hebt

4. ladyme

ladyme Niet meer actief

ja inderdaad dat kan er best mee te maken hebben maar tis best wel raar want in maart was k wel gewoon precies op de goede dag zeg maar ongesteld geworden
    en misschien moet ik ook maar even na vragen bij de Ha
    maar dan kan ook pas wanneer die weer terug is van vakantie
    en dat duurt nog 2 weken ongeveer...
    maar dat doe ik dan pas wanneer het dan nog aan de gang is..

en k hoop zelf indd ook dat me cyclus snel weer goed zit want dat zou wel fijn zijn!:)

5. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Ik heb bijna hetzelfde.. had ook in maart na 25 dagen een natuurlijk menstruatie en toen twee weken later ook een bleoding van een dag of 5 en nu no gniets.. bij mij was de boodschap ook ontpillen!

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Ja even afwachten hoe het gaat lopen, (hoe lastig afwachten ook is ;)) dat je cyclus de ene keer zus en zo is zegt echt geen zak over de volgende maand helaas, werkte het maar zo. Als je na een tijdje nog zo vaak bloedingen/bruinverlies blijft houden zou ik wel even langs de huisarts gaan hoor :) Het 'hoort' natuurlijk niet zo.

7. Troel

Troel Niet meer actief

Jep, ontpillen it is! Bij sommige meiden kan dit wel een half jaar duren hoor.... Dus met naar HA gaan kun je best nog even wachten... Je bent nog maar kort gestopt he? Geloof gelijk met mij! :)

8. Troel

Troel Niet meer actief

Hoe lang was je aan de pil? Niet dat dat wat hoeft te zeggen hoor! Ben gewoon nieuwsgierig ;)

9. ladyme

ladyme Niet meer actief

ik ben een jaar aan de pil geweest, dus is niet zo lang en jij:)

10. Troel

Troel Niet meer actief

Woow das zeker niet lang! :D Ik 11 jaar... ;)

Share This Page