Sporten en actief doen met mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sanoo, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    Vanmiddag heb ik een mirena laten plaatsen. Na alle horror verhalen op internet was ik behoorlijk zenuwachtig. Het was idd niet pijnloos maar vrij snel gebeurd en ben blij dat het achter de rug is :)
    Nu een beetje krampen en een slap gevoel maar met een brufennetje is het prima te doen.
    Vind het alleen een gek idee dat er iets in mijn lichaam zit wat er niet hoort maar dat zal ook een kwestie van wennen zijn.
    Nu vraag ik me af wanneer ben je weer gaan sporten en seksen en actief doen? Weet niet waarom maar heb nu echt het idee dat ik voorzichtig moet zijn omdat de boel daarbinnen anders gaat verschuiven ofzo. Herkenbaar of slaat het nergens op? 😆

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik ben bang dat het nergens op slaat ;), ha ha...
    Spiraal zit verankerd in je baarmoeder. (Menstruatie)krampen zouden hem nog het beste eruit kunnen krijgen, maar zelfs dat gebeurd vrijwel nooit. Ik denk niet dat het mogelijk is om 'm met springen of zo te verplaatsen :p.

Ik zou vooral doen waar je zin in hebt en niet meer denken aan spiraal :D.

3. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    Oké haha tnx! Is een beetje psychisch ook denk ik 😆

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Haha, herkenbaar hoor! Ik deed de eerste middag ook heel voorzichtig omdat ik het gevoel had dat hij anders eruit zou komen. Maar echt, het went, en dan vergeet je dat hij er zit. Ik ben er super blij mee.

5. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    Goed om te horen! Ben zo blij dat ik het gedaan heb, zag er zo tegenop...
    Ik geef sportlessen dus hopelijk is m'n lichaam gauw gewend en kan ik weer volop springen 😆

6. xZoe

xZoe Actief lid

9 jul 2014
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, volgens mij kan dat ook gewoon hoor.
    Dingen waar je op moet letten staan sowieso in de folder die ze je meegeven..
    Maar ik herken je gevoel wel van: Daar zit iets.. in het begin ben je je daar heel bewust van :) tenminste ik had dat toen wel.. went snel

7. sanoo

sanoo Lid

12 sep 2007
    61
    2
    8
    Ja precies dat gevoel heb ik dus steeds en omdat ik nog wel wat buikkrampen heb lijkt het ook of ik hem steeds voel zitten. Maar niet continu, betrapte mezelf net dat ik al een uur niet aan buikpijn/spiraal heb gedacht haha dus zal vast wel loslopen.

Deel Deze Pagina