helpppp.. ik weet niet wat dit is ?? zoals sommige weten heb ik wat bloed verlies plots voor de tweede keer in de cyclus nu heb ik vandaag plots nog meer bloed verlies ( geen doorbraak bloeding maar best veel afveeg bloed en buik krampjes en steekjes ) als dit innesteling is ?????? kan je daar zoveel last van hebben dan ik zou anders bijna 6 a 7 dagen te vroeg zijn dus dat klopt totaal geen reet van xxxxx alvast bedankt voor de antwoordenxxxx onzekere bolly
zou heel goed innesteling kunnen zijn hoor ik zou het nog even afwachten en dan over een weekje ofzo even een testje doen....
Nou wie weet joh!! Klinkt best goed allemaal! Super spannend!! Maarrrr, je kunt ook een weinig bloedverlies hebben door natuurlijke hormonale schommelingen rond je eisprong, maar dan is dat volgens mij meestal rond je eisprong.
hoi hoi , ik heb het ook een keer gehad ...2 weken na mijn gewone menstruatie een bloeding van 2 dagen en een week later weer een bloeding van 2 dagen en een week later was ik echt ongesteld 4 dagen en veel ,maar wat het nu was ik heb geen idee ik had de dokter ook gebeld en die wist het ook niet ... maar ik hoop dat het bij jou wel wat betekent ...
hallo ik zal me even voorstellen ik ben Bonita. Ik en mijn vriend zijn al vanaf januari bezig met een kleine alleen deze maand gaat het heel raar.. ik moet over iets minder dan 2 weke pas ongi worden maar heb nu al 3 dage last van bloedverlies donkerbruin en rood ... en vanaf vanmiddag is het gewoon weel doorzichtig slijm met een beetje donkerbruin:S wat zou dit kunnen weze ik heb echt geen idee.. heb dit ook nooit eerder gehad.
hey ik had weer een vraag geplaats maar volgends mij is hij weg gehaald, want mijn bloed verlies was opeens meer geworden (((((((((((( en flink wat buikpijn en opgeblazen gevoel.. pijn is nu weg na een slaapje en een warme kruik en heb nog wel opgeblazen gevoel en wat bruin verlies... wat kan je daar van rot schrikken zeg
Ik heb dit nu al een week (vanaf mijn eisprong) roze/licht bruin slijmverlies. Is dus geen innesteling maar ik denk dat dit van de eisprong is. Ik had alleen wel verwacht dat het dan wel op zou houden maar het is nog steeds (wel de hele tijd maar heel erg weinig) Nog meer mensen ervaring hiermee??
haast niemand heeft er ervaring mee of de vraag is teveel gesteld ik zelf heb nu alleen nog bruine zooi ( bij het plassen ) en krampen en bolle buik zijn weg. helaas wel wat hoofd pijn maar of dat hier aan ligt of van de spanning ? ik weet ik niet. xxxxxx van je eisprong kan je inderdaad ook wat bloed verlies hebben, vind ik wel vreemd maar okey het zal wel