Hallo meiden, Op 14 oktober jl. heb ik mijn spiraaltje verwijderd. Ik heb deze anderhalf jaar gehad en ben nooit ongesteld geworden. Heerlijk! Ik heb een prachtige dochter van 4 jaar. Uiteraard weet ik dat ik niet zwanger ben en kan zijn maar heb zo'n raar gevoel in mijn buik. Soms lichte krampjes en soms een bepaalde druk. Ik kan niet op mijn buik liggen, want ik voel gewoon een soort (kleine) bal in mijn buik met kleine lichte krampjes. Niet hinderlijk of pijnlijk maar gewoon vervelend. Ik heb een buik die is zo mega opgezet. Je zou verwachten als je anderhalf jaar niet ongesteld bent geweest dat ik een bloedbad kan verwachten , maar nog steeds blijft mijn ongi uit en ik krijg dus hele rare vage klachten. Ik heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen en kon de klok erop gelijk zetten. Wel had ik voor mijn Mirena mega last gehad van mijn ongesteldheid. Met veel buikpijn en Rugpijn. Wat denken jullie? Bedankt!
Ik heb er zelf niet veel verstand van.. Wel weet ik wel dat een vriendin van mij na het verwijderen van haar spiraaltje, ongeveer een week daarna heel erge bloeding kreeg. Net alsof alles eruit kwam wat er in het afgelopen jaar niet uit was gekomen zegmaar. Ze was er toen ook echt ziek van.. Dus het zou zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent?! (heb je daarna nog sex gehad?)
we hebben heel veel geklust, maar ja...het is pas een week geleden! het lijkt me onwaarschijnlijk. mss moet ik idd gewoon ongesteld worden...of toch niet? hahahahaha...ik word gek van mezelf en vooral van mijn lichaam op het moment. bedankt!
zeg nooit nooit. Mijn ha heeft gezegd dat als ik mijn mirena wil verwijderen ik er rekening mee moet houden dat als ik een week voor de verwijdering sex heb, ik alsnog zwanger kan raken
hoi Deebie, nou, jou verhaal is verschrikkelijk herkenbaar.. Mijn spiraal is 17 oktober verwijderd, na 6 jaar. maar mijn lichaam houdt mij nu echt voor de gek.. Al een aantal dagen het gevoel dat mijn baarmoeder wordt leeggeschraapt, maar vloeien ho maar.. Alleen mijn cyclus is mij geheel onbekend, zo'n 17 jaar geleden met de pil begonnen en ruim 6 jaar geleden overgestapt op de mirena.. We wachten gewoon braaf (On) geduldig af