wat eten jullie met sinterklaasavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 25 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    wat eten jullie met sinterklaasavond? we vieren het met mn ouders en zusje op 5 dec. zelf. en eten tussen door kleine hapjes.

iemand toevallig ook nog wat tips?
    het wordt iets van:
    zelfgemaakte mini pizza's
    broodbootjes met mozzarella, tomaat en pesto

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Stokbrood met kruidenboter
    Gehaktballetjes met pindasaus
    Kleine knakworstjes
    Kipkluifjes

Nee, ik doe dit nooit hahaha :p

3. Onje

Onje Niet meer actief

Hier komen een man of 16 a 17 dus een grote pan spaghetti.
    Wat stokbrood en een salade

4. beccie

beccie Niet meer actief

wij doen lekker makkelijk,
    ik denk dat ik ook wat stokbrood koop en wat lekkere dingetjes erbij.
    en meestal maakt mijn moeder ook een rollade klaar :) die we die avond koud en in plakjes gesneden opeten

5. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook iets van kleine hapjes en steeds tussendoor wat eten.

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Soep
    Stokbrood met kruidenboter en pesto
    Olijven
    Zoetzure kipspiesjes
    Gehaktballetjes
    Mini wraps

En nog meer kleine hapjes.. Ik zet alles op de eettafel, zo jan iedereen wat pakken wanneer hij/zij dat wil..

Wij vieren het op 2 december, omdat ik de 3e geopereerd wordt aan mijn pols..

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    We beginnen hopelijk met cupcakes waardoor ze dan erachter komen dat we zwanger zijn :D Daarna is het nog een verrassing, mijn schoonmoeder kookt.

8. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Ik moet dan helaas werken 's avonds. Wij doen het volgende week zondag en gaan dan gourmetten.

9. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij zijn die avond met 5 volwassenen en onszoontje. Wij eten soep. Kleine gehaktballetjes en wat stokbrood.

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Niets bijzonders.. Ik vind Sinterklaas eigenlijk geen reden om iets speciaals te eten maar wij vieren het ook nooit.. Roos krijgt wel wat cadeautjes maar daar blijft het (in ieder geval voor dit jaar) bij..

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als het goed is komen rond 4 uur mijn ouders/schoonouders/opa/oom/tante/nichtjes naar ons toe, we beginnen dan eerst met koffie en een bossche bol. Dan wachten we tot zwarte piet de cadeautjes in de gang heeft gezet. Nadat we een zak of 2 hebben uitgepakt dan gaan we frietjes eten met zn allen omdat mijn oom/tante dat graag willen en als de frietjes op zijn gaan we weer verder met cadeautjes uitpakken.

Hier dus een bossche bol en frietjes dit jaar :).

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij bestellen dit jaar eten bij laplace. ik ben zelf niet goed genoeg om te eten of eten te maken dus wij halen het dit jaar lekker op bij de v&d

13. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij doen lekkere kleine hapjes op tafel: toastjes/ stokbrood/ turks brood met lekkere kaasjes en salades, ik haal denk ik weer een saucijzenletter bij de slager, blokjes kaas, natuurlijk snoepgoed (kruidnootjes, marsepein, chocola), chocolademelk, lekker wijntje........helemaal los, haha.

14. MHMW

MHMW Niet meer actief

Zaterdag 1 december vieren wij het bij mijn vader. Hij gaat voor ons boerenkool met worst maken. De dag erna vieren wij het bij mijn schoonouders en dan eten we frietjes.

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Mijn man en ik vieren het al sinds we elkaar kennen ook apart met zijn tweetjes en Dan gaan we gourmetten en geven we elkaar cadeautjes :D traditie! Nu met de kindjes...? Eten we eerst met hen een klein hapje, ze komen nl terug van een dag opvang en zijn moe en hongerig.... Dan pakken we hun cadeautjes uit, eten we wat en dan gaan zij naar bed en vieren wij ons eigen feestje :D in het weekend bij oma erwtensoep met brood en worst.

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Wij vieren sinterklaas bij mijn ouders en krijgen pasteitjes met 2 soorten ragout en verschillende soorten brood en broodjes met lekkere salades. Dit aten wij vroeger al met pakjesavond bij oma dus het is een soort traditie. En daarna kadootjes.

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier komen mijn ouders het vieren met de kleine, en zodra ze in bed ligt gaan we voor ons alle chinees halen
    lekker makkelijk

18. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vieren Sint op een andere dag en bij mijn ouders.
    Volgens mij staat er erwtensoep op het menu, lekker makkelijk voor mijn moeder!

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik denk aan gourmetten..... het valt op woensdag dus vroeg cadeautjes en dan gourmetten.....

20. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Een pan soep met zelfgemaakte worstenbroodjes. Voor 8 personen. Lekker!!!

Deel Deze Pagina