ik ben al maanden op zoek naar een jas voor mezelf. als ik in de stad loop zie ik er de helft van de vrouwen in lopen en ik zoek hem ook maar kan hem nergens vinden. een donkerblauwe jas , half lang, mooi getailleerd, de meeste hebben zo'n riem erom heen. en bruine details , rits/op de zakken enz. kan iemand me helpen, heeft iemand zo'n jas en waar heb je hem gekocht? misschien een fotootje erbij voor de zekerheid. BDV
hier verkopen ze hem bij zo'n leren jassen zaakje... denk dat het een tijdelijk winkeltje is en ze hebben alleen maar jassen... volgens mij heeft het winkeltje ook geen naam verder...
Ik weet dat een italiaaans merk deze jassen ook heeft die jij omschrijft. Ik ga even googelen of ik het kan vinden.
cinderella: prachtige jas inderdaad maar niet wat ik zoek. ik heb nu zo'n jas maar hij zit niet goed aangesloten waardoor hij niet warm genoeg is voor mij. dirksmama: ja eigenlijk heb je gelijk haha maar ik vind ze echt heel mooi. zalando, ik ga meteen kijken. iemand anders nog ideeen?
Dames Jas met Bontkraag Blauw Bella. Italiaanse maten 42 valt als 36 - Leathercity WINTERJAS DAMES CLAIRE WINTERJASSEN donker blauw Khujo online bestellen en kopen! {{TIP}}Merkkledingvoorjou.nl
ik heb een site gevonden. welke vinden jullie het mooist? die met de riem is zwart. hadden ze niet in het blauw.
Nee die vind ik persoonlijk ook niet zo mooi, zit maar een ielig (of hoe noem je dat ) bontkraagje aan. Die van mij is trouwens NEP, voor de mensen die dachten dat ik met een dier om mijn nek ging lopen