Draadloos inbraak alarm

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dus je wil vooral een systeem dat je beveiligd als jij er bent als ik je zo hoor. Dat ze niet ineens naast je bed staan, en minder een systeem om spullen te beveiligen als je er niet bent.

W.b. Die nummers: die mensen worden gebeld, en dan? Als mijn buren dat zouden vragen zou ik vriendelijk bedanken, ik was hiet van plan om naar hun huis te wandelen als daar mogelijk een (gewapende?) inbreker vol adrenaline rond loopt. Politie zal hiet komen voor "alleen een inbraakalarm", iemand moet dsn toch echt even gaan kijken. Neem je de verantwoordelijkheid over zo'n vriend of buur? Neemt je vriend of buur die verantwoordelijkheid?
    Je gaat er vanuit dat er niks gebeurt, maar het feit is dat je bij de aanschaf van zo'n systeem juist na moet denken "wat als er wel wat gebeurt?" Wat wil je dan?

Als ik jou zo hoor zou ik gaan voor een systeem dat flink hard begint te loeien en begint te verlichten als er iemand iets doet en dat je een berichtje krijgt en de boel na den tijdje ook stopt om je buren te vriend te houden.
    Accepteer dat je als je niet thuis bent je niet kunt inspelen op dat systeem. Zorg dat je huis goed verlicht is, goede sloten, enz. Zet een kluis neer voor je bijzondere spulletjes eventueel.

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wij hebben een alarmsysteem via Feenstra. Helemaal tevreden

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

;) al is het geen hondje, maar een grote golden retriever.

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik las het nog een terug en het was eigenlijk best duidelijk! Nou ja...hebben we weer wat te lachen!!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Was nog vroeg joh.....;):D

Deel Deze Pagina