Een maand geleden of kan meer zijn, heb ik mijn haar 2x rood geverdf. Nu is mijn haar donkerrood geworden. Het is te zien als dOnkerbruin met rood felrood gloed. Ik vind mijn haarkleur niet meer mooi en ik wil weer terug bruin of lichter maar zonder rood. Help me ajb om het rood haar uit mijn haar te krijgen? Alvast bedankt
dat wordt moeilijk als je permanente verf heb gebruikt? Dan zal je echt naar een kapper moeten gaan.....
Dan heb je in principe twee opties: -donkerder kleuren, maar je hebt dan kans dat er toch een rode gloed in blijft -ontkleuren, waarna je er een andere kleur op kan zetten Ik zou dit sowieso door een kapper laten doen, want van rood naar een ander kleur gaan wil nog wel eens tegenvallen.
Het was een Permanente verf. Op internet lees ik dat ik dan tegen rood een haarverf met groene pigmenten moet gebruiken, weten jullie wat dit is??
Addict2Beauty: Tips voor haar ontkleuren. op de bovenstaande site lees ik dat ik een haarverf kan gebruiken tegen rode gloed, maar ik snap het niet zo helemaal..
Mijn ervaring is dat rood er echt héél lastig uit gaat en ook lastig te maskeren is, het beste kun je ermee naar de kapper gaan en doen wat zij je aanraden. Ik heb 't bij de kapper laten bleken om het ergste eruit te krijgen en vervolgens opnieuw laten verven met een kleur zonder rood. Na het bleken was m'n haar overigens echt zo oranje als een wortel, zo sterk is die rode verf dus! Uiteindelijk was het rode niet echt meer te zien, maar 't heeft wel echt lang geduurd voor het er écht uit was (moest er domweg uitgroeien).
Hey meid. Ben zelf hairstulist, en adviseer je echt naar de salon te gaan. Zie vaak genoeg thuis kleurtjes die misluikt zijn en dat kost dubbel veel geld en tijd te laten herstellen. Suc6
Nou ik zou maar de adviezen hier opvolgen! Naar de kapper dus! En voooral niet zelf gaan lopen rommelen met verfjes... De kans is nl heeeeeeeel groot dt je daarna alsnog naar de kapper moet, of omdt het er niet uit is of omdat je een hele rare kleur heb... Bruin eroverdoen helpt ook niet.. Het rode komt er uiteindelijk altijd doorheen... Zal dus niks anders op zitten dan de kapper...
idd je kunt niet veel anders dan naar de kapper gaan hoor...het moet echt ontkleurt worden dus geblonndeerd en dat wil je echt niet zelf gaan doen.. Succes!
Net wat de rest zegt! Naar de kapper! Ga niet zelf klooien omdat het echt niet goed gaat komen. Groen tinten zijn kleuren die als basis groen hebben. As blond is daar een goed voorbeeld van als je dit over hoog blond zet is het gegarandeerd dat je groen word Als je het bij de kapsalon laat doen is het ook voor behoudt van je haar! Als jezelf gaat ontkleuren kan het zijn dat je haar "snot" word! Of na afloop van verven af gaat breken. Dus je zal toch echt naar de kapper moeten..... we willen wel een voor en na foto hoor
Ik denk dat ik het maar zo laat tot de zomer en dan zie ik het verder wel.. Ik wil niet dat mijn haar beschadigd wordt.
Je haarkleur vervaagt veel, en zeker rode, als je anti-roosshampoo gebruikt.. head&shoulders werkt hier heel goed voor. Kan je intussentijd wel doen
ik heb op internet gelezen dat head en shoulders wel helpt. Ik ga dat wel eerst tot de zomer proberen.
ja helpt wel iets Head&Schoulders maar gaat het niet door weg en om dan nu met een vage kleur rond te lopen? Het gaat echt je haar beschadigen hoor.....ik heb ze geblondeerd nu en moet ze dan echt beter gaan verzorgen...
ik heb mn haar toen ontkleurd en was toen oranje haha ook niet erg.. en na een paar weken rusten donkerbruin er in gegooid