hoi dames, wij hebben internet van upc op onze pc aangesloten, maar nou komt morgen mijn laptop binnen, maar hoe krijg ik daar dan ook internet op? moet ik dan weer van alles aanvragen of hoe zit dat?
als je draadloos internet hebt dan kun je volgens mij gewoon bij netwerkinstellingen alles instellen...
ff jip en janneke: heb je nu draadloos internet, dan moet je laptop ook een draadloos netwerk kaartje hebben, en dan kun je hem bij je draadloze router aanmelden. heb je nu internet met draad (hoe noem je dat?? haha) dat moet je in je laptop ook een draad stoppen, snap je? een netwerkkabel
dankje. maar dan nog even een vraagje; als ik bij upc kijk, Draadloos internet: veilig draadloos online met UPC dan zie ik maar 1 USB.. maar ik wil op de pc en op de laptop internet hebben, niet dat ik de hele tijd moet wisselen.. snappen jullie mij?
Meestal al je voor de eerste keer internet opstart met een nieuwe laptop (bij mij dan) pakt ie 'm gelijk, hoefde alleen een WEP/WPA key in te vullen (wachtwoord) Als je deze vraag aan UPC gaat stellen gaan ze je vast alles aansmeren om internet op je laptop te krijgen terwijl het heel simpel kan , dus wacht nog even met evt 'n draadloze router of wat je ook van plan ben, wacht gewoon af wat je laptop doet