hoi hoi ik ben vrijdag jarig. Nu wil ik allemaal tapas gaan maken maar het ontbreekt met nog aan inspiratie. weten jullie nog lekkere hapjes voor in schaaltje om optafel te zetten??? en natuurlijk niet te moeilijk om te maken aub. ik ben benieuwd wat jullie wel eens doen
Alvast gefeliciteerd! Champignons bakken in boter met VEEL knoflook en bieslook (in kleine beetjes, dan worden ze mooi bruin) Pijnboompitjes roosteren en met flink veel verse basilicum, parmazaanse kaas (vers), olijfolie, peper en zout blenderen geeft lekker tapenade voor op vers stokbrood. Hummus kan je kant en klaar kopen voor op stokbrood gevulde pepertjes (supermarkt) Goede olijven Goede feta en andere kaas (manchego, mozzarella balletjes....) Omeletreepjes met kaas en paprika
-Mini kipsaté op een cocktailprikker -Wraps met Philadelphia en zalm/ham (inrollen,koelen,in stukjes snijden) -Stokbroodje met mozarella en schijfje tomaat even in de oven -Schaaltje olijven met cocktailprikkertjes erbij -Stokbrood met verschillende kruidenboters/kaasjes/smeerseltjes