Is er iemand die dit heeft? Hoe zijn je ervaringen hiermee? Deze broodsmart kost op de site van Tupperware 45.95 en dat vind ik behoorlijk wat geld eigenlijk Kost deze broodbox ook zoveel als je die op een demonstratie koopt? Ik bedoel dit model:
Mijn ouders hebben hem nu denk ik een jaar en zijn er erg tevreden over. Maar op zo een avond betaal je er even veel voor of hij moet net in de actie folder staan voor een lagere prijs. Wij hebben de brooddoos met deksel past 1 brood in zijn we ook tevreden over.
Wat heb jij een geluk meid, ik ben vorige week naar een tupperware demonstratie geweest en heb het boekje er nog van liggen. De prijs voor deze broodsmart is 43.45 euro , iets goedkoper dus. Het is wel veel geld, maar moest er ooit iets aan zijn dan kan je hem altijd binnen doen en krijg je bijna zo goed als zeker een nieuwe. Dat is de reden waarom ik het concept zo goed vind.
inderdaad Stephanie, daarom ben ik ook zo gek van Tupperware. Als je er goed mee omgaat, heb je levenslange garantie dacht ik. Niemand die evt. zijn broodbox wil verkopen?