Vorige week kreeg mijn schoonzus een smsje van haar vriendin met dat zij eindelijk eens wat spannends te vertellen had ze heeft iemand leren kennen waar ze verliefd op is,maar nu komt het zel is al 14jaar getrouwd 4kids we dachten eerst dat ze een grapje maakte hadden het nooit achter haar gezocht,maar geen grap. Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van mijn nicht met het nieuws dat haar man verliefd is geworden op een vrouw van zijn werk,.daar gaat een relatie van 7 jaar en kids...het lijkt wel een trend op dit moment Ze hebben trouwens niks met elkaar temaken hoor niet dat de 1 met de ander vreemdgaat
Hier ook een vriendin die haar man is kwijtgeraakt via hyves, oude liefde roest niet en ook al 17 jaar samen en 2 kids verder!
Ja erg he, eerst paar maanden vreemd gegaan en omdat ze achterdochtig werd is hij overstag gegaan. Ze hebben het geprobeert maar wil toch bij die ander zijn. Inmiddels was hij al een paar weken terug omdat hij toch voor zijn gezin koos....... en nu is van de week definitief besloten om te gaan scheiden PFFFF Vind het zo rot voor haar, ze heeft gewoon een half jaar erin gestoken om er het beste van te maken en nu alsnog einde oefening!
Dat vind ik nou ook. Ik hoor het ook zo vaak en kan er altijd zo verdrietig om worden. Het lijkt wel alsof mensen tegenwoordig niet eens de moeite meer willen nemen om voor elkaar te vechten als het even ietjes minder gaat. Als je al een tijdje bij elkaar bent dan kan ik me helemaal voorstellen dat er iets van 'sleur' in een relatie ontstaat (maar ook dat heb je zelf in de hand vind ik) en dan is iemand anders nieuw en dus spannend. Maar waarom je energie en tijd verspillen aan iets wat in mijn ogen 9 van de 10 keer helemaal niets voorstelt ipv werken aan je problemen met elkaar. In voor en tegenspoed betekent tegenwoordig helaas niet veel meer en dat vind ik doodzonde.
Ja inderdaad, hij wil er ook de moeite niet voor doen. Hij is in die tussentijd 6x van gedachten veranderd en eigenlijk zit hij gewoon met zichzelf in de knoop en moet hij daar wat aan doen. Maar hij wil van niks weten en is paranoia naar iedere buitenstaander die het niet eens is met zijn gedrag........... Hij is nu zelfs haar op alles aan het controleren wat ze doet (mail/sms/hyves/msn etc) en dat terwijl hij degene is die al 6 maanden zijn vrouw bedriegd. Vind het zo zielig voor haar
Dan had ik de beslissing wel voor hem genomen , dan kon hij zn koffers pakken en gaan . Zou geen man willen die niet kan kiezen tussen mij en een ander . En dan ook nog achterdochtig doen , dan word ie helemaal mooi .
Dat heeft ze nu dus ook gedaan! Maar dat is het probleem ze houd nog steeds van hem, vind ze zelf ook raar hoor!
Ja natuurlijk dat gevoel is ook niet met een dag weg , vind het een goede beslissing van haar . Denk dat het vertrouwen ook voorgoed weg is na zo´n actie van die man .
Ik denk dat je het vertrouwen al na de 1e actie kwijt bent. En zelfs dat begreep hij toen niet, sukkel!
nou idd trend en van mensen die je nooit verwacht , kreeg 3 weken geleden zo'n telefoontje van een vriendin die echt nooooooi had verwacht van haar , ze heeft zo veel door gestaan met haar man om samen te zijn en nu ze samen zijn een kind van 3 maanden , heeft ze gevoelens voor een jongen , vandaag werd ik weer gebeld met de vraag wat moet ik doen ik zeg steeds goed na denken je gooid alles weg is dat wel waard? nee zegt ze maar ik kan hem niet los laten ,hij wil nu afsprken , heb gezegd alstblieft niet doen ,maar ja of dat wel zin heeft weet ik niet eerste keer lachte ik gewoon dacht dat ze grapje maakt omdat zo iets niet van haar verwachtte maar blijkbaar toch
ik vind vreemdgaan erg laf. en ik ben ook van mening dat het na één keer altijd weer gebeurd. (ook al is het niet met de zelfde persoon of in de zelfde relatie, voor mij gaat op één is altijd)
Jeetje ik zou ook niet weten wat ik moest zeggen, maar inderdaad erop wijzen dat ze alles weggooit.... wat moet dat dan met dat kindje! Die mensen hebben zo'n enorme plaat voor de kop met een roze bril erop. Die denken echt niet meer helder.
idd en ze verteld wat hij haar allemaal verteld slijm slijm kots :x en ze vind het zoo lief en leuk blegggggg hoop dat ze bij haar verstand terug komt