34+6

Discussie in 'Geboren' gestart door mariek3, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii

Wij zijn vannacht trotse ouders geworden van een meisje. Haar naam is Fenna Noa.

Ik ben om 23.00 even gaan slapen en werd om 23.40 weer wakker met heftige weeën die ik niet aankon volgens mezelf. Ik heb toch doorgezet en ik bleek ineens al ruim 7 cm te hebben. Ze zijn toen gestopt met weeenremmers. Rond 02.00 had ik 9 cm en nog maar een randje over, Maar ze vond het allemaal niet meer leuk toen heb ik samen met de vk het laatste randje weggehaald (wat een ellende). En om 02.35 hebben ze haar gehaald met de vacuüm pomp en hadden wij ons meisje al in de armen.

Ze ligt nu in de couveuse, maar maakt het goed. Ze lag voor op haar groei en gewicht (gelukkig) en haar longetjes waren al rijp. Ondanks dat ze ver bij mij vandaan ligt geniet ik ontzettend. Ik mag vanmiddag naar huis omdat er verder geen complicaties zijn.

Trotse moeder

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

3. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk mag zij ook snel lekker naar huis!

4. xSnOOpie

xSnOOpie Lid

29 sep 2014
    90
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd met jullie dochter! 😃

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd! Wisten jullie dat er kans in zat dat ze te vroeg zou komen? Hoop dat jullie meisje snel sterk genoeg is om mee naar huis te mogen!

7. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, het was heel plots. ik lag al in het zh omdat aan de ctg omdat ik haar niet voelde en ik al lichte (achteraf) weeën had daarvoor had ik weeeenremmers voor gehad. Savonds rond 23.00 ben ik als gewoonlijk gaan slapen en later werd ik wakker omdat ze heftiger waren en toen ben ik bevallen. Was heel heftig allemaal.

Marieke

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd met jullie meisje!

9. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Oh wat herkenbaar! Hier ook aan de ctg omdat zoontje weinig had gevoeld, plop vliezen knappen en twee later was hij er al. Nu bijna 2 jaar en naar wat opstart problemen gaat het heel goed.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje nou kan Me voorstellen dat het schrikken was dat het zo snel ging ineens allemaal! Onze oudste kwam met 36+2 en vanaf het moment dat ik wist dat ik aan het bevallen was duurde het nog een kleine 1,5 uur voordat ze op m'n borst werd gelegd! Was ook best heftig... Hoop dat jullie meisje snel mee naar huis mag!

Deel Deze Pagina