draag je hoog of laag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlokje

vlokje Lid

21 dec 2008
    58
    0
    0
    Hoog en naar voren en het is een jongetje, mensen in mijn omgeving zeggen allemaal een jongen omdat ze de bekerpraatjes ook kennen hahahaah

2. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Kan niemand zien of ik laag of hoog draag? :)

3. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Met de eerste droeg ik hoog (meisje)
    en nu lijkt het weer op hoog... maar weet niet wat het nu is (Verassing!) dusss nog even afwachten hihihi

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik draag laag..En krijg een jochie..
    Kijk mn album.. ;)

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Nee sorry... kan het nog niet echt zien aan je buikje.

6. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    marriedgirl: wil je ook even in mijn album kijken om te zien of ik hoog of laag draag aub? ik denk laag maar het is mijn 1ste dus ben niet zeker
    alvast bedankt

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Goh wat leuk dit topic.
    Ik vraag mij ook vaak af wat hoog of laag is.
    Maar volgens mij kun je dat ook pas beoordelen als je wat verder in de zwangerschap bent.
    Want met mijn 20 weken echo zei ze dat de baby echt heeeeel laag lag. Ze kon er amper bij om het goed te bekijken. En als ik eens een beweging voelde was dat ook echt op mijn blaas.
    Maar nou met 25 weken zei de verloskundige dat de baby aardig hoog lag?
    En dat idee had ik zelf ook al... Dus zo kan het ineens veranderen.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meid, wat ben jij mooi slank! Maar dat terzijde. IKk zie niet zo veel laag bij jou, dus ik zou zeggen hoog.

Ik draag breed....

9. mandy24

mandy24 Bekend lid

28 sep 2008
    524
    0
    0
    gehandicapten zorg
    Ik draag naar voren en krijg een meisje

10. luanaforever

15 jan 2009
    35
    0
    0
    Moeder/Huisvrouw
    Andijk
    Bij mijn eerste zwangerschap was mijn buik echt hoog op het laagst.

En ik heb nu een schat van een dochter van 2 en half :D

Ik ben nu zwanger van de tweede maar ben pas 4 weken. Maar heb al een flink buikje.. Ben ook benieuwd hoe dat eruit gaat zien haha.

11. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik draag heel laag en naar voren (maar ook een beetje naar binnen) al heel de zwangerschap en ik krijg een zoon.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat grappig. Dacht dat met 20 week de baby wat hoger zou liggen. Maar volgens mij kan de baby dan ook nog wel alle kanten op. Toen ik met 17 week heenging en ze het hartje luisterde zat ze net onder mijn navel. Ik voel best vaak beweging bij mijn navel en soms onderaan.

Ja vond dit ook wel leuk bedacht van mezelf :D

Maar kan er nog niet veel uithalen.
    De bakerpraatjes waren toch als je hoog draagt een jongen en en als je laag draagt een meisje? Of haal ik het door elkaar hahaha :D

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    volgens mij was hoog meisje en laag jongen? of zit ik nu fout haha
    ik ben pas 16 weken zwanger en mijn zus(vk) zei dat mn kindje/baarmoeder hoog ligt. ze kon hem/haar eerst niet vinden met hartje luisteren en ging dus wat hoger proberen en zit net onder mn navel.
    ik weet 20feb pas wat het is. denk zelf een meid. heb alleen maar neefjes en broers dus ik zal dat wel verbreken en een meid krijgen :p ik ben altijd anders dan anders geweest haha

14. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Mijn schoonzus heeft de laatste twee zwangerschappen allebei echt heel laag gedragen en beide waren meiden, dus het zijn echt bakerpraatjes. Je kan er niks uit afleiden. Ik werk zelf op een asielzoekerscentrum en daar weten de bewoners ook allemaal van te voren wat het wordt, omdat ze het zien aan mn gezicht ( gave huid) of hoe ik draag. Ik vind het allemaal lief en grappig om te horen maar neem het niet serieus.

We gaan het zien op de echo, ben superbenieuwd!

Groetjes Manon

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik zou zeggen laag ;)

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

nog iets he! ik vind die bakerpraatjes eigenlijk best wel knap. Het zijn meestal praatjes die al jarenlang in de roulatie zitten en nog steeds zijn er mensen die sommige bakerpraatjes als serieus zien. Soms door gewoon goedgelovig te zijn soms doordat zo'n praatje word doorgegeven als serieus. Maar best knap dat die praatjes ook al zijn we allemaal volgens mij wat minder goedgelovig toch nog steeds verteld worden.

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ik droeg bij de 1ste erg laag, als ik de foto,s van jullie zie zat mijn buik nog lager en het was een meisje.Nu draag ik weer laag, maar het worden er 2 dus denk dat je het dan al helemaal niet kan zeggen

18. brooke

brooke Lid

17 jan 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    het zijn echt wel bakerpraatjes ik ben momenteel zwanger van mijn vierde kindje en met alle drie en nu deze keer draag ik laag en heb twee jongens en de derde werd een meiske maar droeg bij allemaal hetzelfde ook dezelfde kwaaltjes dus nee ik geloof daar niet in

19. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Kunnen jullie het nu wel zien of ik hoog of laag draag aan mijn nieuwe foto?
    Mijn buik is nu opeens mega dik geworden!
    omtrek is 90 cm al bij mn taille en voor mn zwangerschap 75cm.

20. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik en mijn schoonzus dragen beide laag en ik een jongen zei een meid

Deel Deze Pagina