Draag jij corrigerend ondergoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Regelmatig! Om bovenstaande redenen om het wel te doen. Ik haat mijn figuur en zodra ik bevallen ben; ga ik (weer) flink aan de gang om het wel weer naar mijn zin te krijgen!

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Kruipt het bij jullie niet op dan? Ik gebruik het ook maar het rolt toch een stukje omhoog

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Rolde het maar omhoog ;)
    Ik gebruik corrigerende broekjes met zo'n vetrol van mijn buik er dan in, en als ik ga verzitten, heb ik eerder kans dat het ineens naar beneden schiet en die rol tevoorschijn springt! Omhoog is het punt niet ;)

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Yup! Had ook zon hemd en dat rolde continu omhoog en warm dat dat ding was!!

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb er geen last van. Stop het gewoon bij mijn onderbroek in :D

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hier ook altijd, op de hele warme dagen als vandaag na dan.

Ik koop ze van Magic, maar meestal gewoon doe van de zeeman, kruipen niet omhoog, zitten perfect

7. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Op het moment niet, maar voor mijn zwangerschap, en straks na mijn zwangerschap wel weer.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha precies!

hier een hempje van de hema... maar vind het er nu te heet voor..

9. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Heeft zeeman die ook? Toch eens op zoek gaan over een paar maandjes!

10. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Zeeman heeft ze ook en die kruipen omhoog!
    Vind ze afschuwelijk!

( Slechte reclame ik werk er )
    Maar eerlijk is eerlijk als iets niet goed is is het niet goed ( voor mij dan )

11. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ennnnn toch maar niet naar de zeeman hahaha

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ligt ergens achter in de kast.. ja het drukt je buik iets plat, maar je borsten ook!

ding zit ook niet lekker, banauwd en kruipt omhoog, dan maar een rolletje meer, als het iemand niet aan staat kijken ze maar een andere kant op:)

13. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    zeeman kruipt bij mij niet omhoog hoor! dan heb je een te kleine maat gekocht.
    Ik draag normaal L van bovenkleding, en de hemdjes koop ik in M.
    Borsten worden niet platgedrukt, daar is het andere stof (rek de andere kant op

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

15. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Nou ik heb maat L en heb ook L gekocht aangezien ik het daar ook kan passen maar welke maat ik ook neem dat randje gaat rollen maar dan moet ik er wel bij zeggen dat we meerdere soorten hebben en ik had de hemdjes gekocht je hebt ze ook met een bredere band soort tanktop achtig die blijken wel goed te zijn.

16. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja eigenlijk altijd als ik een jurkje draag. Ik heb een broekje en soort onder jurkjes. Ik vind het mooier staan en als je de juiste maat heb rollen ze niet op. Ik heb ze van de Hema. Ik word er niet slank van, maar het zit gewoon netter

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik heb al best lang zo'n onderbroek die dan hoger zit zeg maar van Sloggi. Maar dat ding snijd in mijn lies. En dat probeer je zo onopvallend mogelijk te verschuiven maar andere zien het dan toch. Heel oncharmant! Nu heb ik vandaag een hemdje met cups besteld via Neckerman. Ik verwacht hem morgen! Als het mijn tieten maar niet platdrukt.

18. Aylen

Aylen Niet meer actief

Als ik een tekenend jurkje draag wel ja. Het mooist is de combinatie van hoge corrigerende onderbroek en een corrigerend hemd (beide Hema). Dan weet ik zeker dat er geen enkel rolletje de corrigerende dans ontspringt.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Nee, al zou het bij sommige jurkjes misschien wel mooier zijn. Maar ik geloof niet dat ze zoiets verkopen in maat xs...?? (tips, anyone?)

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik draag ALTIJD corrigerende hemdjes.

Zoals anderen als zeiden, het maakt je niet echt slanker. Maar in mijn geval houd het wel mijn lovehandles in bedwang, waardoor ze niet zo lelijk over de rand van mijn broek heen hangen!

Deel Deze Pagina