Regelmatig! Om bovenstaande redenen om het wel te doen. Ik haat mijn figuur en zodra ik bevallen ben; ga ik (weer) flink aan de gang om het wel weer naar mijn zin te krijgen!
Rolde het maar omhoog Ik gebruik corrigerende broekjes met zo'n vetrol van mijn buik er dan in, en als ik ga verzitten, heb ik eerder kans dat het ineens naar beneden schiet en die rol tevoorschijn springt! Omhoog is het punt niet
hier ook altijd, op de hele warme dagen als vandaag na dan. Ik koop ze van Magic, maar meestal gewoon doe van de zeeman, kruipen niet omhoog, zitten perfect
Zeeman heeft ze ook en die kruipen omhoog! Vind ze afschuwelijk! ( Slechte reclame ik werk er ) Maar eerlijk is eerlijk als iets niet goed is is het niet goed ( voor mij dan )
ligt ergens achter in de kast.. ja het drukt je buik iets plat, maar je borsten ook! ding zit ook niet lekker, banauwd en kruipt omhoog, dan maar een rolletje meer, als het iemand niet aan staat kijken ze maar een andere kant op
zeeman kruipt bij mij niet omhoog hoor! dan heb je een te kleine maat gekocht. Ik draag normaal L van bovenkleding, en de hemdjes koop ik in M. Borsten worden niet platgedrukt, daar is het andere stof (rek de andere kant op
Ik draag deze: HEMA figuurcorrigerend hemd Duwt je borsten niet plat en rolt niet op! (en ik werk niet bij de Hema )
Nou ik heb maat L en heb ook L gekocht aangezien ik het daar ook kan passen maar welke maat ik ook neem dat randje gaat rollen maar dan moet ik er wel bij zeggen dat we meerdere soorten hebben en ik had de hemdjes gekocht je hebt ze ook met een bredere band soort tanktop achtig die blijken wel goed te zijn.
Ja eigenlijk altijd als ik een jurkje draag. Ik heb een broekje en soort onder jurkjes. Ik vind het mooier staan en als je de juiste maat heb rollen ze niet op. Ik heb ze van de Hema. Ik word er niet slank van, maar het zit gewoon netter
Ik heb al best lang zo'n onderbroek die dan hoger zit zeg maar van Sloggi. Maar dat ding snijd in mijn lies. En dat probeer je zo onopvallend mogelijk te verschuiven maar andere zien het dan toch. Heel oncharmant! Nu heb ik vandaag een hemdje met cups besteld via Neckerman. Ik verwacht hem morgen! Als het mijn tieten maar niet platdrukt.
Als ik een tekenend jurkje draag wel ja. Het mooist is de combinatie van hoge corrigerende onderbroek en een corrigerend hemd (beide Hema). Dan weet ik zeker dat er geen enkel rolletje de corrigerende dans ontspringt.
Nee, al zou het bij sommige jurkjes misschien wel mooier zijn. Maar ik geloof niet dat ze zoiets verkopen in maat xs...?? (tips, anyone?)
Ik draag ALTIJD corrigerende hemdjes. Zoals anderen als zeiden, het maakt je niet echt slanker. Maar in mijn geval houd het wel mijn lovehandles in bedwang, waardoor ze niet zo lelijk over de rand van mijn broek heen hangen!