Draag jij corrigerend ondergoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Nou ik had laatst ook zo een compliment van mijn moeder gekregen: kind die buik van je voor jouw verjaardag krijg je corrigerend ondebroek van mij dan zal jouw buik niet zo opvallen:-D goudeerlijk mijn moeder haha

2. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik droeg voor mijn zwangerschap ook altijd corrigerend ondergoed.. heb een hele collectie.. Het ziet er allemaal net wat beter uit.
    Mijn ervaring is wel dat het loont om wat duurder spul te kopen. Ik vind spanx echt super materiaal, en ook die van trinny and suzanna zitten erg fijn.
    Ik heb hemdjes, broekjes, en twee van die bodysuits met pijpjes.. Ook draag ik onder jurken (ben super fan van 50's jurken) graag een rijgcorset, dan zit het gewoon allemaal zoals het hoort.
    Heerlijk vind ik het ook zitten.
    Zodra ik er na de zwangerschap weer in kan zal ik het ook zeker weer gaan dragen.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Nee want vind dit niet in mijn maat.

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Ik heb ook xs/34 maar na mijn zwangerschap echt een buik overgehouden (keizersnee) dus een beetje een vreemde verhouding zeg maar . (vind ik zelf)

Ik draag altijd van die corrigerende slips van de zee man. Zijn echt super lelijk maar ik vind het echt een stuk schelen!Zijn vanaf maat m maar die gaan bij mij prima hoor. En dan gewoon een strak hemdje onder mijn kleding wat ik aanheb. Ach het is ook meer voor je gevoel zeg maar ;)

5. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja ik heb altijd een corrigerend hemd aan.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja ik draag een hempje van de Miss Etam.Hij is vrij lang en ik draag hem onder tuniekjes en tshirts.Ik vind het een verschil tussen dag en nacht.Ik heb een vrij grote boezem en die wordt dan ook goed op zijn plaats gehouden en mijn buik hoef ik niet meer in te houden.Onder jurkjes draag ik een corrigerend onderjurkje maar dan wel alleen naar mijn werk.Als het een hoogzomer dag is laat ik dat ding uit want dan zweet ik me rot haha.
    Ben vaak wel weer blij als die uit mag.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben niet dik, maar het toont wat strakker. Ik heb een body van de Hema, perfect hoor. Doe 'm dan vaak onder mijn boobies, worden ze ook nog wat omhoog geduwd.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Maar hebben jullie dan niet dat als jullie hem één dag niet aanhebben dat het lijkt alsof iedereen je aankijkt zo van; wow die is veel aangekomen binnen een dag. Ik heb dat idee namelijk wel.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha nee zóveel drukt ie nou ook alweer niet weg hoor.
    Het gaat mij meer om jurkjes met van die stretchstof. Dat tekent wat bij mij, en dat vin ik niet mooi.

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nja ik heb als ik net het verkeerde jurkje draag en geen corrigerend ondergoed echt een zwangere buik.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kan niet meer zonder mijn corrigerende hemdjes van de hema!

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Oke, misschien een domme vraag.. maar voor die 'vetkwabjes' die boven je broek uitploppen.. kan je daarvoor beter een corrigerend hemd of corrigerende slip kopen?

*edit .. als antwoord op de vraag.. nee ik heb het nog nooit gedragen :p

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ook een vraag: die slips lijken me heerlijk zitten. Maar vaak zit er strak elastiek aan de bovenkant, met als resultaat een platte onderbuik en een mega muffintop??? Waarom nou dat strakke elastiek dan verplaats je het probleem toch alleen maar?

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zou zeggen een corrigerend hemd.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Daarom heb ik dus ook een body met cups gekocht. Zo'n slip zit voor geen meter.

16. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag regelmatig corrigerende slips van de zeeman. Die zitten lekker, komen tot aan je borsten. Alleen de kleinste maat is maat M, en die is nu wat te groot voor me. Dus ik ben ook op zoek naar wat anders.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sinds kort wel, wilde het nooit omdat ik er een beeld bij had dat alleen oude vrouwen dat droegen, tot ik erachter kwam dat de helft van mn vriendinnen het ook deed:D
    Dus toch maar eens proberen... Draag het onder een jurkje of als ik een dag heb waarin ik alleen maar let op mn buik enzo.. Heb een corrigerende onderbroek en 2 bodystocks..

18. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ja ik draag ze ook, maar ben nog steeds zoekende welke het best zit. De ene rolt omhoog en een ander komt niet hoog genoeg.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel soms een onderbroekje of hemdje als ik bv een jurkje draag.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier niet, wel ooit geprobeerd maar vind het een drama.. Zit voor geen meter.. Maar toch zou ik het wel eens fijn vinden om mijn lovehandles te doen verdwijnen.. Al is het maar tijdelijk:D

Deel Deze Pagina