ik vind merkkleding niet belangrijk maar als ik zo in mijn kast kijk.... mmm.. Maar goed ik koop wat ik leuk vind.... en tsja of dat nou esprit of diesel of gewoon iets van de h&m... interesseert me weinig
Hmmzz.. belangrijk vind ik het niet, maar wel erg leuk. Mijn zoontje heeft dus veel merkjes (Replay diesel bikkembergs vingino) Maar ook zeeman, en H&M..
ik vindt het niet echt belangrijk voor youame haal ik 1x in de zoveel tijd iets van merk truitje f broek heb voor de der geboorte al nike schoentjes gehaald en ze heeft reebok schoentjes en heb toen voor 5 euro timberland schoentjes gekocht voor de rest haal ik haar kleding bij zeeman,H&M,hema,wibra,C&a wij zelf dragen ook niet veel merkkleding heb wel een paar vesten van lonsdale puur omdat ik boks merk mooi vond maar ja nu hebben de meeste lui het verpest met racisme en daar heb ik wel een hekel aan dus als ik het nu draag wordt ik scheef aangekeken voor de rest haal ik gewoon kleding bij H&M C&A V&D of new yorker ik ben opgevoed van als je merk kleding wilt hebben moet je er zelf maar voor werken om geld te verdienen dan kun je het halen
Ik vind dat totaal niet belangrijk. Het merendeel wat in mijn kledingkast hangt komt bij de H&M vandaan, en dat soort winkels.
Ik vind het ook totaal niet belanrijk,al moet ik wel zeggen dat als ik een pak ofzo moet hebben dan koop ik wel een dure want dat moet gewoon echt goed zijn.Veredr de kinderen groeien er te hard voor(al is ollily wel errug leuk) en het kost teveel!daarbij zijn het niet de kleren die een persoon maken maar het persoon zelf maakt de kleren!
Ja het ligt er ook aan, toen mijn zoontje nog niet kon lopen, en dus snel groeide haald ik gewoon bij de H&M kleding , maar schoenen wel altijd merk.. sinds hij kan lopen is het bijna altijd merk.. gewoon omdat de kwaliteit beter is, en omdat ik het stoere kleding vind. Maar zoals ik al zei, als ik iets leuks zie bij de zeeman koop ik het!
Vrij veel. Ik koop zelf weinig maar wij krijgen veel cadeau van familieleden. Belangrijk vind ik het niet echt, als iets er maar leuk uitziet en van een goede kwaliteit is.
ik koop wat ik leuk vind.......duur,...goedkoop,...merk,....geen merk... is niet belangrijk, zo lang het mooi is.
Ik koop wat ik leuk vind, en vind een merk totaal niet belangrijk. Ik sta in een winkel met allerlei dure merken, en ik kan je toch echt vertellen dat je betaald voor de naam, want van de kwaliteit ben ik toch niet zo te spreken... Als je ziet met wat voor een (terechte) klachten mensen terug komen! En wat ik er zelf al tussenuit vis, voordat het de winkel ingaat... Voor de kleine zal ik misschien in de uitverkoop wel wat merk dingetjes kopen, maar als ie nog heel klein is vind ik het zonde. Ze zijn er zo snel uit...
ik heb nog geen kids, maar voor mijn zakelijke kleding koop ik alleen maar merk kleding Maar ik zie zoveel leuke merk-kinderkleding, dat ik denk dat echt wel te kopen voor mijn kleine (als het zover is hopelijk!) erg he? Maar ja, er zal ook wel veel leuke merkloze kinderkleding zijn wat net zo leuk is, dat zal ik tegen die tijd dan ook wel kopen en echt niet kijken of er nou een merk op zit op niet! ik hou trouwens niet van merkkleding waar het dui-de-lijk groot op staat.. vind ik een beetje van "kijk mij".. Leuke poll trouwens
Dat is niet altijd het geval! Ik koop veel Vingino broeken, en die zijn toch echt van zeer goede kwaliteit! Ook Bikkembergs vind ik erg goed! Als je kijkt naar de H&M broeken, zitten die toch vaak behoorlijk lomp vergeleken de merk broeken. Replay is inderdaad wat minder, dat "lubberd" snel uit na een paar keer wassen. Airforce vind ik ook een super goed merk! Je betaald wat meer, maar mijn zoontje doet een jaar met een duur merk, en met een minder duur merk gaat het toch sneller stuk.
Hier in huis af en toe wel wat merkkleding, maar ook de goedkopere dingetjes. Kan me wel heel goed herinneren dat je er vroeger op school niet bijhoorde als je geen Nike, L.A. Gear, of O'Neill had. Best triest, want er waren een paar verwende nesten in de klas die alles kregen van hun ouders en de rest dus niet. Heb ook vaak bij mijn ouders gezeurd om Nike-schoenen e.d. gewoon om erbij te willen horen. Er zaten bij mij in de klas ook n paar meiden die elke week bij de zeeman gingen kijken wat er hing en als er dan iemand was met bijvoorbeeld een zeeman t-shirt werd die voor lange tijd genadeloos gepest ermee. Wat ik nog triester vind is dat ook vooral ouders hier aan meedoen: achter mijn huis is een basisschool en elke ochtend staan er dan een paar moeders op de hoek te kletsen. Dan vang ik ook wel eens gesprekken op over andere kinderen en hun kleding. Laatst hoorde ik er eentje dus zeggen: "Ja maar die en die heeft ook alleen maar goedkope kleding, is wel een beetje sloeber hoor"... Dit vond ik echt triest want je kan niet in andermans portemonnee kijken en als ouder hoor je toch ook beter te weten. Verder moet iedereen gewoon lekker dragen wat ie zelf wil, merk of geen merk.
Hier ook af en toe eens merkkleding, maar ik koop ook alleen iets als ik het leuk vind, wel of geen merk.
ik koop voor de kids voornamelijk bij de WE kleding.maar bv ook esprit. dit jaar heb ik voor het eerst echt kleding gekocht bij de h&m. WE vind ik supergoede kwaliteit en helemaal niet duur.en het zijn in die kleren echt minimensjes.niet van die blije kleren met poppetjes enzo. voor mezelf koop ik heel weinig kleding,en of het nou van de markt komt of uit een boetiek intresseerd me dus weinig. vind het belangrijker dat mijn kids er goed bij lopen.
heb voor de aanstaande beeb trouwens wel overal uit de goedkopere winkels pakjes gehaald (c&a,h&m,hans textiel enz) vind het zo zonde als hij er zo snel uitgroeit.en er komt geen kindje meer na die het aan kan.
Van alles wat, merkkleding, maar ook merkloos;gewoon wat leuk is. Ik heb wel veel merkkleding maar koop dat ook veel in de uitverkoop. Er zit zeker verschil in kwaliteit.