wij zouden het wel kunnen betalen maar ik vind t gewoon belachelijk om zoveel geld uit te geven aan een truitje, dan gaan we liever lekker op stap met de kids van dat geld!
Ik probeer gewoon te kopen wat ik mooi vind. Ik denk dat het merendeel wat in mijn kast ligt van bij H&M komt. Heb wel merkkleding, maar ik probeer dit meestal in de solden te kopen of het moet zijn dat ik het echt heel mooi vind, want ik vind het meestal belachelijk wat ze voor sommige dingen durven vragen. Ik had eens een mooi topje van Scapa gevonden, maar 90 euro voor een klein stuk stof vond ik erg overdreven! Dan geef ik liever 90 euro uit voor meerdere spullen. Trouwens, die rages zoals Scapa en Bikkembergs (hier in België is dat in ieder geval toch zo) zijn snel terug over. Alhoewel dat als ik het mooi vind, ik het zal blijven dragen, out of niet!
O ja, Vero Moda vind ik ook erg leuk, maar vind ik heel goed qua prijs. En D&G vind ik ronduit lelijk! Voor mijn zoontje koop ik nu nog niks duur, groeit hij toch meteen uit. Mijn vriend is meer merk-minded en hij zal voor Keld sneller iets van een merk kopen dan ik!
Ik koop veel Cora Kemperman ( beetje apart, niet zo doorsnee), jeans altijd van Indian Rose, Levi's etc. Op de markt en in hele goedkope winkels koop ik eigenlijk nooit meer kleding, omdat ik toch iedere keer merk dat de pasvorm en/of de kwaliteit minder is. Dan betaal ik liever wat meer en heb er dan langer plezier van. Mijn man loopt alleen maar in merkkleding en vindt zelfs H&M en Zara "te min", waar ik het absoluut niet mee eens ben. Al moet ik zeggen dat hij er wel alttijd heel leuk bij loopt en dat zijn kleding ook lang mooi blijft ( beetje jammer dat hij er wel rustig mee onder zijn auto gaat liggen).
voor mezelf NOOIT merk, kan er toch niet in Manlief alleen uit de aanbieding.... 8) Kids wel vaak pointer of salty dog, maar ook van de WE, en c&a
Ja inderdaad, mijn zoontje is vrij skinny, dus al de goedkopere broeken zakken zo van zn kont af. De verhouding in goedkopere broeken zit ook erg raar bij hem.Ik ben een type dat vind dat mijn kind er goed uit moet zien, of hij nu in de zandbak speelt of dat we op een verjaardag zitten. Ik zal nooit tegen hem zeggen, kijk uit met je broek! Of niet knoeien! Een kind kiest er immers niet voor om in kleding te lopen wat duur is. Maar als hij onnodig over een stenen stoep gaat kruipen ( hij loopt al een jaar) dan zeg ik wel dat ij gewoon moet lopen! Overigens vind ik het wel erg jammer dat hij de zeeman broekjes niet aan kan, want soms zie ik leuke.. maar ik weet dat die hem niet goed zitten, en kan ik hem elke keer roepen om zn broek op te hijsen! Een riem gaat snel irriteren. Maar ik koop niet ALLEEN maar merk hoor! H&M blijft mn favoriete winkel kwa bovenkleding!
Bij mij wisselt het heel erg. Ik ga zeker niet voor het goedkoopste van het goedkoopste, omdat ik weet dat het dan niet mooi blijft. Ik koop mijn kleren veel bij de forecast winkel, maar ook wel bij H&M.
Mijn antwoord stond er niet tussen. Mijn man vind het super belangrijk. Hij heeft veel minder mooie truien en polo's met een merkje en ook wel wat hippe kleding zonder merkje. Die hippe kleding komt dan van mij en doet hij alleen aan omdat ik soms zeg dat ik dat leuker vind. Voor de beeb wil hij alleen maar merk dingen kopen. Laatst zag hij een tommy speen van 25 euro en wilde het perse hebben Ik vind het echt niet belangrijk. Dure kleren zitten wel vaak mooier, dus ben vaker geneigd dure basics te kopen, das wel vaak met een merk. shirtjes heb ik vaak goedkoper. Vooral in de zomer, dan kom ik echt vaak bij de h&m.
Ik vind het totaal niet belangrijk. Ik koop gewoon dat wat ik leuk vind, of er nou een bekend merk op staat of niet.
Ik koop wel merkkleding meestal omdat ze gewoon naar mijn smaak leuker spul hebben en langer goed blijft , maar ik koop ook weleens wat bij de hema of c&a voor mijn dochtertje het ligt er gewoon aan ... voor mezelf koop ik ook altijd merk , gewoon omdat de pasvorm voor mij beter is !
Als ik iets mooi vind dan koop ik het. En of het nou van een bepaald merk is of niet , dat interesseert me totaal niet. Kleding met enorme merklogo's zal in nooit kopen. Ik vind dat je daar geld voor zou moeten krijgen. Je loopt dan immers reclame voor hen.
Mij zul je niet snel in de zeeman, hans textiel en dat soort zaken zien. Een stuk stof in elkaar naaien kan elke chinees, maar het doen met een mooi model als eind resultaat dat lukt ze toch niet allemaal. Ik koop niet heel bewust bepaalde merken, maar ik ga wel naar de normale kleding winkels voor mijn kleding. Natuurlijk heb ik wel wat merkloze t-shirts, voor de sport of om zelf te bedrukken Schoenen koop ik wel heel bewust bepaalde merken, maar dat is meer omdat er weinig merken zijn die mijn maat maken.
Ik koop wel graag kleding van het merk espit, omdat de kwaliteit goed is en het mij goed staat. Wel let ik erop dat als ik iets van een merk koop er niet heel erg groot het merk op afgedrukt staat. Daar houd ik helemaal niet van. Ik heb kleding in mijn kast van verschillende merken, heb verder niet echt een favoriet dus. Een broek met net even een extra zakje of extra stiksel of wat dan ook is al snel een merk broek, maar wel leuker dan een saai vormloos model zonder merk
ik draag veel esprit en mexx. En mijn mannetje ook. omdat het goede kwaliteit is en mooi past. Maar we kopen hier ook merkloze kleding. Voor de kids koop ik bijna geen merk ze doen er zo kort mee. Alleen Jassen en schoenen zijn vaak van een merk.
Hier eigenlijk alleen maar Esprit ook wel wat Mexx.mannetje ook en voor de kleine heb ik ook aardig wat van Mexx.Maar ook van h&m. Ik koop dit al jaren maar doe er ook erg lang mee.Super kwaliteit