Ik denk dat het in mijn situatie anders is! Wij hebben hier alleen benetton! En voor de rest hebben we dus geen merk winkels. We gaan bijna elk jaar naar aruba om daar te winkelen! En dan kopen we dus eigenlijk alleen maar merkkleding omdat we weten dat we er min. een jaar mee moeten doen! Voor mijn kleine is het half om half! Ze krijgt veel merkkleding, zelf koop ik geen merkkleding hier voor haar. Maar als we volgend jaar naar aruba gaan zal ik zeker ook voor haar merkkledingkopen. Maar ik ga liever bij de h&m shoppen!
Voor volwassen mensen zie ik ook niet snel wat leuks bij de zeeman of hans textiel, maar voor de kleintjes? Hartstikke leuk enneh.. ook mooie kleding hoor! De vrouw van mn man zijn neef (hoezo ingewikkeld) koopt absoluut geen zeeman of hans textiel kleding voor de kleine want.. daar loopt iedereen al mee.. Zij wil altijd wat aparts voor de kleine en dan moet/gaat ze geloof ik helemaal voor naar Utrecht, naja..
nee ik vind het totaal niet belangrijk. Mijn man draagt wel merk spijkerbroeken. Maar meer omdat hem dat erg goed staat en ze gaan erg lang mee. Maar het maakt mij niet uit of het merk is of niet.
Ik heb ingevuld dat ik het niet belangrijk vind. Ik koop wat ik leuk en lekker vind zitten, zo ook mijn vriend. En tuurlijk heb ik ook wel wat merk kleding maar niet veel. Ik geef er weinig om.
absoluut geen merken voor mij door dat dat bij ons zo iets geweldigs is in de buurt alles moet merk zijn en ik gooi me daar lekker dwars tegen ik wil hier niet met de meute mee en ik vind t ook niet fijn zitten trouwens allemaal zo strak en netjes als mijn dochter straks merken wil dragen prima maar ik en mijn man willen er niet aan veel liefs mieke
Nee, vind ik absoluut niet belangrijk. En ik ben blij dat mijn moeder bij de zeeman af en toe nu al wat leuke rompertjes en spuugdoekjes voor me inslaat voor de baby want ze hebben harstikke leuk spul en hier in Stockholm is het gewoon harstikke duur. Koop als ik zelf in NL ben dan ook vaak kleren voor mezelf of wat sokken, ondergoed, t-shirts, etc voor mijn vriend. En dan misschien weer niet bij zeeman maar bv bij de hema, jola, h&m (die is toch echt goedkoper in NL dan hier) of wat andere winkels maar eigenlijk nooit merk.
Mijn vriend draagt overigens wel merkleding, maar dat komt doordat hij een aparte kledingstijl heeft. Zo draagt hij van broeken bijvoorbeeld alleen dready's, schoenen draagt hij alleen van DC of vans , truien/tishirts en dat soort dingen van Adidas of Vans en ga zo maar door.
Ik vind het helemaal niet belangrijk, als ze er maar netjes en leuk uitzien, en het materiaal een beetje degelijk is, welk merkje er in staat, is toch niet belangrijk?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik qua (spijker) broeken toch alleen maar merk heb. Voor de zwangerschap eigenlijk alleen maar Indian Rose, G-Starr, Nolita en Frankie B.. en nu tijdens de zwangerschap ook nog merk: Noppies en Mamalicious. Maar dat komt ook omdat ik nog geen 'merkloze' broeken ben tegengekomen die goed zitten. Bovenkleding koop ik meestal bij de H&M, Zara en Mango (is dat ook merk?) en heb ook wel veel Dept en 10Feet in de kast. Ik associeer merk altijd direct met duur. Maar koop ook best wat in de uitverkoop.. Oké ik geef het toe: ik heb best veel merk .. maar ik sluit merkloos niet uit. Qua kinderkleding denk ik dat ik het ga combineren. Dat merk ik nu al.. Ik heb Feetje en Noppies kleding gecombineerd met Hema (vind ik echt super leuke kleertjes!).. ach, ik sluit niets uit. Als het mooi is en betaalbaar dan koop ik het.
Imps&Elfs hebben zúlke leuke dingetjes, af en toe koop ik daar wat van, maar niet zo vaak want het is behoorlijk duur! (en dan iets van het vorig seizoen, dat scheelt de helft al)
ik zie er het nut niet in om hier te gaan vertellen wat ik mijn kind aan trek. of mezelf. je kan je kind nog in de merken steken, om aan de buitenwereld te laten zien dat je geld hebt. maar ik heb liever dat mijn kinderen uitstralen dat ze ouders hebben die van ze houden en ik hoop dat ik ze een goede en liefdevolle opvoeding mee kan geven.
Dit spreekt voor zich! Maar buiten dat is het toch ook leuk om je kind er leuk uit te laten zien in mooie kleding of het nu een merk is of niet.
Ik heb anders namelijk.... Mijn partner wel, die is helemaal weg van god hoe heet het ook weer een merk wat ze bij men to be hebben. Ik een beetje. In mijn vrije tijd draag ik vaak gothic kleding en daar zijn maar een paar echte merken van. Dus tja dan draag ik wel een merk toch? ALs we straks een kleine zouden mogen ontvangen dan zou er insitenteel wel eens een merk tussen zitten omdat ik de eerst4 jaar lekker 2de hands koop. Daarna hangt het gewoon van de smaak van het kind af... Ik vind merk niet echt belangrijk, maar wil ook niet dat mijn kind , net als ik vroeger, gepest gaat worden omdat eht een bepaald merk niet draagt...
ik vind het niet belangrijk. Als ik iets leuks zie qua kleding, dna koop ik het of het nou merk is of niet.
wat zijn dure merken? Hier echt wel het nodige uitgegeven aan kleertjes van Mexx, maar nog meer eigenlijk bij Villa Hap (ook duur) en dan ook veel bij Zeeman en HEMA. Ik vind dit echter nog wel meevallen. Zag laatst een jas van echt een designer, een baby jas, in de aanbieding voor maar 100 euro Kijk en dat vind ik nou een beetje te ver gaan. Dat vind ik echt dure merkkleding. Ik merk wel verschil tussen mexx kleertjes of zeeman kleertjes als het gaat om de kwaliteit. Maar zeeman heeft vaak zat hele leuke dingen, en die laat ik echt niet liggen. Bij de Mexx winkel blijf ik liever weg, want het tikt zo hard aan hahahaa (en kan het ook niet laten liggen) Voor mezelf haal ik stiekem ook regelmatig merkkleding, maar vaak wel in de uitverkoop. En de miss etam daar kan ik vaak ook goed slagen (heb helaas een maatje meer)
Mexx heeft inderdaad heel veel leuke babykleding en zo ook de andere duurdere merken. Vind het ook zonde om heel veel geld uit te geven aan kleding waar ze toch zo weer uit groeien. Wordt tijd dat er een h&m hier in de buurt komt die hebben ook heel veel leuke kleding voor een betaalbare prijs. En over dat iedereen hetzelfde aanheeft weet ik eigenlijk niet of dat ook echt zo is.
Wij hebben van alles wat. Ik heb wel merkkleding, maar ook genoeg merkloze kleding. Voor mijn man geldt hetzelfde. Laatst nog vanalles voor hem gekocht bij zo'n outletwinkel, scheelde een hoop. Vaak koop ik wel wat basiskleding (een spijkerbroek, mooie trui, blouse etc.) van een merk. Daar betaal ik dan maar wat meer voor, ik merk wel het verschil en ik doe er heel lang mee. Al die mode-dingetjes enzo, daar betaal ik niet veel voor, ben je na een paar maanden toch vaak zat. Maar goed, als ik iets leuk vind, maakt het me niet uit of er nou een merkje op zit of niet. Ik koop ook geen dure babykleren, gewoon hema, prenatal enzo. Kom ik wat bij Zeeman tegen, ook prima, zolang het maar niet synthetisch is. Ik heb wel wat merkkleertjes gekregen en die zijn erg leuk, maar zelf zou ik het niet zo snel uitgeven, ze groeit er zo snel uit.
Ik heb voor Dylan heel veel merkkleding. Vind het merk niet belangrijk, maar de kwaliteit is veel beter. En met 75% korting in de opruiming vaak net zo duur of goedkoper dan bij de Hema.
Voor de kleine om en om,een dure broek met een goedkoop t-shirt of zo. Voor mezelf alleen Forecast,daar werk ik en krijg ik 50% korting,lekker gemakkelijk.
Ik vind het totaal niet belangrijk maar ik slaag alleen goed bij Esprit en Mexx. Zo ook mijn man, die slaagt alleen met G-star en Esprit. We doen er lang mee en het zit heerlijk. Voor de kids heb ik Mexx, Esprit, Villa Happ, h&m en Hema. Zeeman en Wibra dus echt niet meer. Ik kan waarschijnlijk niet wassen maar het rekt uit of krimpt en wordt snel vaal. Ik heb het regelmatig gekocht maar het worden bij mij al snel na 2 keer dragen "oude kleren" dwz dat ze die in het bos aankunnen haha