Hier geen last van, ok de 1 wat sneller als de ander maar ik vind t nog vrij redelijk goed blijven hoor en al helemáál voor dat geld.
Voor mezelf haal ik bijna alles op de markt en op braderieen. Voor Roy slaag ik het beste bij C&A bij clockhouse, en voor Jelina maakt het niet uit, als het maar leuk is. Dat kan mexx, dirkje, hema of zeeman zijn. boeit me niet.
Thijs draagt veel merkkleding (Pointer baby, Name it, No no, Noppies, Mexx en Esprit) maar deze koop ik meestal in de uitverkoop. Dan is nog keuze te over, want bijna niemand betaald 30 euro voor een babybroekje. Hij heeft ook kleertjes van de Hema en Prenatal. Ik koop geen kleding bij Zeeman of de Wibra voor hem. Waar ik zelf niet mee loop hoeft mijn kind ook niet mee te lopen, maar dat is mijn mening. Zelf koop ik graag bij Esprit en Mexx. Maar ook vaak in de uitverkoop (maat 34 hangt vaak tot het laatst en die heb ik ! ) Groetjes, Nikki F
tja dat van de zeeman en Wibra is bij ons dus echt zo. Ik ben echt niet zo van de merken hoor en al helemaal niet voor de kids. Maar rompertjes van de zeeman die Lars aan heeft gehad kon ik allemaal wegmikken en die van de prenatal en hema heeft Niels nu weer aan. Laatste heb ik nog voor 75 cent! 2 shirts bij zeeman gekocht voor Niels. Omdat het toen nog warm was maar waarschijnlijk niet voor lang. Merk koop ik alleen in iets grotere maten en in de uitverkoop (voor de kids dan) Maar mijn ervaring is dat het echt wel veeeel mooier blijft en in de kist kan voor een volgend kindje!