Kerst/oud en nieuw bedoel je denk ik? Ik ben er nog niet mee bezig eigenlijk, vind vaak vanalles mooi maar zoooooo koud Ik shop na de Sint voor kerst..
Ik heb nog niets maar het wordt denk ik een mooie blouse met strakke skinny en schoenen weet ik nog niet (ligt aan de kleur van blouse en broek) Het moet niet té zijn want dan ben ik enorm overdressed bij onze families.
Ik heb een heel mooi lichtgrijs jurkje van de Steps, met een kap mouwtje, daaroverheen een leuk vestje of bolero (heb ik verschillende van, dus nog even een keus maken) Met een leuke pump, of mooi lange laars, afhankelijk van het weer, zal wel een laars worden (koukleum)
Ik ga, als de kleine op tijd komt, tussen Kerst en Oud&Nieuw bevallen dus ben niet bezig met mn kleding voor die periode, haha.
Ik ben dan al wel bevallen dus kan me jurk dan aan Hahahahahahahahaha.. Mij kennende zie ik binnenkort weer wat anders moois
Wij blijven ook thuis dus ik denk een lekker warm huispak met sloffen ofzo. Heerlijk rond de kerstboom
Vroeger was het wel altijd netjes. Laatste jaren vieren we het altijd in ons gewone kloffie. En 's avonds gaat altijd het huispak/pyjama aan. Meestal voor het eten nog, zodat de knoop niet los hoeft na de grote maaltijd Dit jaar weer wat feestelijker, Baby's eerste kerst en dan moet je er wel een beetje leuk uitzien op de foto Ik denk dat ik een mooie blouse of een jurkje koop. Wat de kleine man aandoet weet ik nog niet, maar H&M had wel leuke dingen. Mijn man doet dan ook gewoon een nette blouse aan.
Ahh kerst en oud&nieuw. Daar doen wij niet aan dus waarschijnlijk word het een heerlijke huisbroek, huissokken en een hemdje .
Niks nieuws We gaan niet uit, ik moet kerst gewoon de nacht in en oud en nieuw zijn we met zijn viertjes thuis, in mijn huispak...heeeeeeeeeeeeeerlijk!
Gisteren een leuk shirtje gekocht. Leuke ketting erbij. En daar doe ik mijn zwarte broek onder en grijze laarsjes maar dat is meer voor oud en nieuw. Moet namelijk 1e kerstdag werken en 2e kerstdag thuis denk ik.