Ik gebruik ze erg weinig. Tijdens de menstruatie gebruik ik normaal maandverband (tampons geven te veel last) maar verder niet zo veel.
Euh nee? En twee keer per dag een schone string aan?! Noem mij een viespeuk maar ik doe toch echt één keer per dag een schone ondergoed aan. Maandverband gebruik ik sowieso niet, als ik ongesteld ben gebruik ik tampons. Ook s'nachts.
Als ik ongesteld ben draag ik overdag een string met inlegkruisje speciaal voor strings en s'nachts een boxershortje met gewoon inlegkruisje. Verder draag ik geen inlegkruisje.
Nee, ik vind dat ook helemaal niet lekker zitten. Ik draag tijdens menstruatie ook geen maandverband maar tampons. Bah ik gruwel van die verbandjes! Als ik me vies voel was ik me wel met een washandje en doe ik een schone onderbroek aan.
Ik draag altijd een inlegkruisje en ze broeien niet haha Ik voel me juist een beetje viezig als ik ze niet draag. Vroeger had ik veel afscheiding maar naarmate ik ouder wordt is het minder aan het worden maar ik blijf ze wel dragen.
Ja elke dag, en vind ze heerlijk. Nergens last van geen schimmels en zweetgedoe. Ik vind vies als niet heb bah zoeen natte plek in de onderbroek. Dat vind ik pas vies bah. Ik wist ook echt niet dat zoveel mensen dat niet deden ik dacht dat dat heel normaal was haha niet dus eerder uitzondering hihi
Deed ik vroeger wel. Ben gestopt en weet je wat? Ik 'vloei' veel minder, dan dat ik deed mét inlegkruisjes. Natte plek in mijn onderbroek heb ik nooit hoor!
` Dat heb ik dus ook. Ik lees dat sommige hier alleen een inlegkruisje dragen met menstruatie.....zou willen dat ik dat had,ik gebruik een tampon en maandverband en sommige dagen lekt dat nog door ook al verschoon ik op tijd de tampon
Nee ik niet, ik vind dat niets. Heb ze weleens gedragen als ik veel last had van afscheiding maar dat is momenteel niet dus is het niet nodig. Wel 2x per dag schoon ondergoed aan, maar dat vind ik niet meer dan normaal.
ik gebruik ze nooit ja in de laatste dag van mijn ongi een vriendin had erg last van haar afscheiding en verschoonde haar regelmatig ik heb haar t advies gegeven om 3 onder broeken mee te nemen naar t werk om te verschonen en ze is er van haar erge afscheiding verlost. ik zelf gebruik ze niet en mijn man weet dit en weet ook dat een slakkenspoor er gewoon bij hoort, klaar dat is de natuur.
Neuh, zoveel afscheiding heb ik niet en anders doe ik een keer een schone onderbroek aan. Gewoon elke dag douchen, dan schone onderbroek en ik kan er weer tegenaan
Nee.. dat gezweet.. als ik ongesteld ben een tampon en als extra soms maandverband maar liever helemaal niet! Heb het dan ook tegen t eventuele doorlekken haha.. maar als ik ongesteld ben en ben niet thuis alleen een tampon.. Als ik veel afscheiding verlies en t komt in me onderbroek terecht dan is de wasmachine er weer goed voor!