Nee bijna nooit eigenlijk... Behalve als ik in de 1e dagen na menstruatie ga squaten op de sportschool want dan ben ik als de dood dat ik door de kracht toch ineens nog iets verlies, gebeurd nooit maar zal je net zien dat als ik het niet doe, mijn roze sportbroek niet roze meer is ofzo haha
Ik heb geen keus, ik kan niet tegen tampons. OT: Nee ik gebruik het niet dagelijks, alleen als ik denk dat ik ongesteld ga worden.
Nee, alleen de dag voor en de laatste dag van m'n ongesteldheid. Tot in de zwangerschap van zoonlief droeg ik het dagelijks, maar heb toen een schimmelinfectie gehad en inlegkruisjes werden door zowel de ha als de gyn sterk afgeraden.
Ik gebruik ze niet iedere dag maar wel heel regelmatig. Anders kan ik 3x per dag mijn ondergoed verschonen en plakt of is het van onderen heel nat. Liever een inlegkruisje waardoor ik dat gevoel niet heb en lekker vrij kan bewegen.
Ja, ik gebruik ze wel dagelijks. Heb van nature best veel afscheiding (ja, had ik ook al voordat ik inlegkruisjes ging gebruiken), dus ik voel me dan wel gewoon frisser. Vind ik beter dan iedere keer zo'n natte klodder in mijn onderbroek. Verder nog nooit last gehad van schimmel of "zweetdoos". Is ook een kwestie van het juiste soort inlegkruisje denk ik.
Ik heb nu JA in moeten vullen .. Met deze zwangerschap wel maar. Anders nooit alleen als de periode zal beginnen.
Ja logisch, het is helemaal niet natuurlijk en brengt onbalans in de hygiëne van je vagina. Ik gebruik het alleen tijdens de menstruatie. Ik zie er straks ook weer tegenop om die lappen te gebruiken na de bevalling. Ik krijg altijd jeuk en het gaat broeien. Als je elke dag en avond schoon ondergoed aantrekt is er toch niets aan de hand? Ondergoed dat niet meer mooi schoon wordt weggooien en nieuwe kopen.
Ik kan geeneens tampons dragen a zou ik dat willen maar dan nog is DAT juist onhygienischer dan maandverband (want bacteriën horen niet in je doos te blijven zitten het hoort eruit te gaan hihi) Een vriendin van mij is nu twee keer opgenomen geweest door de tamponziekte terwijl ze altijd gewoon netjes om de 3-4 uur het verwisselde, maar blijkbaar was zij heel erg gevoelig ervoor, toen zei de arts ook dat het helemaal niet zo hygiënisch als mensen denken.. (ja van buiten LIJKT het wel zo maar wat eruit moet hoort er ook uit te komen) Ik draag geen inlegkruisjes dat gaat lopen broeden e.d. en als maandverband gebruikte ik vaak katoenen inlegdingen (dat gaat ook niet zo broeden als dat plastic spul zeg maar) als je evt een katoenen inlegdingetje in je onderbroek zou doen zou dat niet zo kwalijk zijn (houd de balans hetzelfde) maar echte inlegkruisjes zijn niet echt een goed idee..
Ik nu wel met m'n behandelingen , heb meer last van en vooral straks met die vieze utrogestan bollen bleh , smurrie
Nee hoor! Ik trek 's ochtends en 's avonds een schoon broekje aan, vind een inlegkruisje helemaal niet fijn, gaat zo broeien/zweten!
Nee want het is slecht ivm meer kans op schimmelinfecties en zo. Dan verschoon ik liever mijn onderbroek vaker.
Hahahaha! Hier ook niet trouwens! Alleen als ik last heb van afscheiding en dat is zelden. Ik trek wel twee x daags schoon ondergoed aan is een gewoonte. In de ochtend een string en in de avond een normale onderbroek vind ik lekker!
na een kleine ingreep heb ik veel "last" van afscheiding, waardoor ik het zelf wel zo prettig vind om een inlegkruisje in te hebben i.p.v. een natte onderbroek/string etc...
Heb gelukkig bijna geen last van afscheiding, dus draag ook alleen inlegkruisjes tegen het einde van mijn menstruatie als het te weinig is voor tampons. Inlegkruisjes voor de hygiene? Echt onzin, alle bacterien en zweet die daarin gaan zitten, dat is echt smerig! Tegenwoordig heb je genoeg mooie, (katoenen) string of slipjes. Als je je elke ochtend met water e/o lactacyd wast, ga je echt niet onfris ruiken, indien wel, klopt er iets niet.