Links, want dat vind ik gewoon veel praktischer (ben rechts). Heb er nooit bij stil gestaan wat zou "moeten" of e.d. Mijn handen, mijn ring
Ik rechts (als ik m'n ring ooit weer pas ) en mijn man links omdat hij dat makkelijker vindt met werken. Hij is trouwens katholiek opgevoed en ik protestant maar dat heeft er bij ons verder niet mee te maken. Heb m'n verlovingsring trouwens links.
Ik draag mijn trouwring rechts...omdat dat prettig zit. Momenteel draag ik hem niet, want ik ben zoveel afgevallen dat hij steeds van mijn vinger afglijdt, moet nog kleiner gemaakt worden....
Ik draag m rechts, omdat ik me voorstel met rechts en mijn trouwring en achternaam van mijn man is deel van wie ik ben. Mijn man draagt 'm links, omdat ie 'm rechts bij dagelijkse handelingen in de weg vond zitten.
Ik draag hem meestal links, maar ook soms rechts. Ik ben alles behalve gelovig, maar ik heb erge handeczeem. Dus als mijn ringvinger daar net toevallig een wondje of kloofje heeft, draag ik de ring aan de andere hand.
Rechts. Ik ken niemand die het anders doet en ik heb er eigenlijk ook nog nooit aan gedacht dat dit gebeurd. Maar ik lig er niet van wakker hoor.
ik rechts, man links. Achteraf hoorde we dat er tijdens de bruiloft allerlei wilde verhalen rond gingen over waarom dat het geval was. De reden is eigenlijk heel simpel. Ik heb links al een mooie ring zitten en mijn man is rechts dus vond links praktischer hehe
Rechts. Mijn verlovingsring zit erachter en we hebben een trouwring uiitgezocht die daar aangeschoven kon, omdat ik links niet lekker vind zitten en anders mijn verlovingsring maar negen maanden gedragen zou hebben. Wij zijn overigens wel protestant, maar hier stonden we bij de handkeuze niet bij stil.
Links want ben niet gelovig. Ben je voor de kerk getrouwd is de kans groter dat hij rechts gedragen wordt