Okee, dan heb ik een stomme vraag.. Wij trouwen van de zomer. Ik draag mijn verlovingsring nu rechts, ik heb zelf een vage betekenis gegeven aan het dragen van een ring aan mijn rechterhand.. We begonnen met een vriendschapsring aan de rechterhand, dat is nu een verlovingsring geworden.. En ik wil mijn trouwring dan ook rechts gaan dragen en mijn verlovingsring opschuiven naar mijn linkerhand. Zo heb ik het bedacht, haha. Maar: wat doe je met je verlovingsring op je trouwdag? Draag je die wel 'gewoon' die dag? Of hoe hebben jullie dat gedaan? Ben echt nog een leek daarin hoor hahaha.
rechts,zit fijner. man ook rechts ( toen hij m nog had, is m kwijt, al zou de ring nog wel ergens moeten zijn kan nooit ver weg zijn iig, want we weten dat hij m bij thuiskomst nog om had, maar heeft m mogelijk niet op de vaste plek weg gelegd met afdoen) maar niet vanwege geloof of zo en we zijn ook niet voor de kerk getrouwd.
Ik droeg mijn verlovingsring gewoon aan de linker kant op onze trouwdag daar heeft mijn man toen gewoon de trouwring aangeschoven!
Ik draag hem links, mijn man ook. En beide dragen onze vriendschapsring rechts. Zit voor ons verder geen betekenis qua geloof ofzo aan.
Mijn vriend en ik trouwen 24 maart en wij hebben besloten om hem links te doen omdat hij Katholiek is. Ik heb zelf verder geen geloof en mij maakt het dus niks uit. heb mijn verlovingsring vanaf het begin al rechts omdat ie daar lekker zit
Ik mis de optie 'anders'. Wij hebben geen trouwring, maar een zilveren klemarmband. Ik heb die om mijn rechter pols.
Ik draag hem rechts! Waarom? Geen idee! links heb ik de ring die hij me gegevem heeft toen we paar jaar bij elkaar waren.
Als ik hem al om heb dan draag ik hem rechts. Tijdens het sporten doe ik hem eigenlijk altijd af en vergeet ik hem daarna 9/10 weer om te doen.