Bij ons is rechts standaard. Maar draag hem nu tijdelijk links omdat ik rechts dikke vingers heb door vocht
Haha nou ik dacht dat dus ook.. ben gaan veilen met zo'n speciale veil en het word niet minder. Mijn linker hand is niks mee, dus wat het nou is... Geen idee.
Als we getrouwd zijn,rechts. Ik dacht tot een paar maand terug dat je hem altijd rechts droeg maar blijkbaar niet.. Het maakt mij verder ook niet zoveel uit. Zolang ik hem maar draag
Ik ben van oorsprong protestants, maar draag mn ring links... Lekker tegendraads Nee, vind hem links gewoon prettiger zitten, man draagt hem rechts trouwens!
Ik heb twee trouwringen... Wij zijn eerst voor de wet getrouwd, daarbij heb ik een zilveren ring gekregen die ik om mijn rechterringvinger draag. Een klein jaar later zijn we voor de kerk getrouwd en daarbij heb ik een gouden ring gekregen die ik om mijn linkerringvinger draag. Beiden hangen trouwens aan mijn ketting als ik aan het werk ben.
Links. Wij zijn zelf atheïst en agnost, maar van katholieke huize. Daarnaast zijn we alletwee rechtshandig en dan zit de ring dus niet in de weg. Een protestantse tante gaf trouwens de tip om hem op je trouwdag sowieso links te doen. Zij had zoveel handen geschud die dag dat er blaren rond haar ring zaten en ze deze een week niet heeft kunnen dragen.
Zooo, da's moeilijk kiezen Wij weten het nog niet.. Dragen nu verlovingsring links. Vriendlief wil de zijne niet meer dragen maar heeft geen voorkeur voor links of rechts, ik wil 'm wel blijven dragen maar verplaats 'm misschien naar rechts zodat de trouwring links komt.. Ik heb echt geen idee eigenlijk We zijn niet gelovig