Ik ga de deur niet uit zonder mascara maar vaak ook oogpotlood, oogschaduw en lippenstift of lipgloss. Thuis regelmatig niets op
Dagelijks! Ik gebruik foundation, mascara en lippenstift. Soms wat poeder en eyeliner of oogschaduw. Ik voel me erg kaal zonder
Gebruikte eerst altijd mascara en soms oogschaduw. Tijdens de gebeurtenis begin dit jaar geen zin meer en daarna op een uitzondering na (bruiloft) niets meer gebruikt. Heerlijk je hoeft er ook niets af te halen 's avonds ff gezicht wassen klaar
als ik alleen thuis blijf niks. maar anders echt wel elke dag, maar wel alleen mascara en met een feestje of stappen oid wel foundation en eyeliner
Dagelijks mascara, meer draag ik eigenlijk niet, O ja en teennagellak Soms heb ik zin om te tutten dan komt er ook potlood, oogschaduw, bronzer en lipgloss op
Alleen mascara. Soms een beetje meer . Denk ook niet dat het zo heel goed is voor je huid om elke dag een laag make-up op te krijgen. Wat ik helemaal jammer vind is als je mensen niet eens meer herkent zonder make-up.....
Ik draag eigenlijk (bijna) nooit make-up. Ten eerste ben ik allergisch voor veel make-up en ten tweede vind ik het zonde van mijn tijd. Ik blijf liever een kwartiertje langer op bed liggen Het voegt ook niet veel toe bij mij, met bril. Je ziet het amper...
Ja bijna altijd mascara, oogschaduw of eyeliner en wenkbrauwpotlood anders heb ik bijna geen wenkbrauwen. Vandaag alleen met dit warme weer geen make-up en ik hoef toch de deur niet uit.
Zolang je je gezicht 's avonds goed schoonmaakt en verzorgd en 's ochtends met een schoon gezicht begint + je kwasten/handen schoon zijn maakt het geen verschil is een beetje een fabeltje dat je van make up een slechte huid krijgt..
Sowieso altijd mascara. Meestal ook iets om mijn huid egaler te maken. Het leuke is dat de meeste mensen denken dat ik geen make-up draag. En dat is precies wat ik wil. Er goed uitzien zonder lagen plamuur. Dat vind ik absoluut niet aantrekkelijk!
Ja gebruik alles ga zonder de deur niet uit alleen nu met het warme weer doe ik geen poeder op dat wrijf ik toch alleen maar weg
Normaal wel altijd! Maar met dit warme weer zweet ik echt heel snel in mijn gezicht en vind t zonde als het steeds uitloopt. Dus dan maar even niks.... Verder dus altijd!!! Foundation of consealer, blush, eyeliner, mascara, wenkbrauwen aangezet
Iedere dag sowieso Mascara en oogpotlood. Met normaal weer ook een foundationnetje, poedertje en blush. Nu het zo heet is niet want alles zweet van je hoofd af haha. Soms wenkbrauwpotloodje erbij.. ligt eraan of ik veel zin heb. Nooit oogschaduw. Het gebeurd zelden dat ik de deur uitga zonder makeup. Heel af en toe op zondag naar mijn, of man zn ouders, miss. 2 keer per jaar. Mn wimpers zijn lichtblond(wenkbrauwen ook), en die zie je dus helemaal niet als ik niks op heb.. dan is het net alsof ik geen gezichtsbeharing heb, en zie ik er ziek uit..
vandaag niks, vies plak weer en ik hoef de deur niet uit op een klein rondje (want het is te warm) met de hondjes na. Normaal iig mascara en meestal ook oogschaduw heb heel lang veel moeten smeren van foundations en poeders ivm psoriasis in mn gezicht maar nu ik een middel heb waardoor het weg is kan ik eindelijk weer zonder al die prut op mn gezicht! Geeft echt een gevoel van vrijheid!