Elke dag.. Foundation, oogpotlood en mascara. Met een feestje oid dan doe ik meestal nog wat oogschaduw op. Ik ben ook heel blond van mezelf, dus daarom nooit zonder make-up. Dat ben ik uitdrukkingsloos. Haha.
Ik ben dan geen moeder, maar ik draag elke dag make up. Af en toe zondags niet, als we thuis blijven.
Af en toe, mijn vriend vind me mooier zonder en dat kan ik beamen haha, ben helemaal bruin ( van de zonnebank ) dus foundation heb ik zoiezo al niet nodig want heb geen oneffenheden weg te werken. Als ik zin heb maak ik me wel op als ik uiteten ga of naar stage, maar alleen mascara, eyeline heb ik permanent laten doen.
Dagelijks: Winged eyeliner, mascara en ik teken mijn wenkbrauwen een beetje bij omdat die zo licht zijn. Verder maak ik me af en toe uitgebreid op met gelegenheden.
Hier sinds de hormoontjes die op hol zijn geslagen alleen mascara en eyeliner. Normaal dus ook meer en als we uitgaan neem ik er nog meer de tijd voor. Geen dikke lagen plamuur en zo natuurlijk maar wel egaal mogelijk
Ik draag alleen mascara elke dag en soms nog wat oogschaduw. En als m'n huid wat vlekkerig is foundation. Verder ben ik vrij mooi van mezelf vind ik;p
Normaail altijd mascara en oogpotlood, maar met dit plakweer helemaal niets. Voel me wel naakt, maar beter dat dan grote zwarte kringen onder mn ogen.
Heel af en toe, en als ik dan al wat gebruik is het alleen foundation, eye liner en mascara. Ik hou van puur natuur
Zelden tot nooit. En als ik al es een keer eyeliner draag, mag ik horen van vriendje dat ik een "onderlijnd geval ben" :x. Mascara, dan hang ik helemaal onder, dus dat laat ik maar. En lipstift of -gloss, dat verdraag ik zelf helemaal niet op mijn lippen en vind ik vies voelen. Van alle poeder en smeerseltjes krijg ik overigens uitslag en puistjes op mijn gezicht nadien. Als puber wel wat geprobeerd, maar eigenlijk stond het mij gewoon niet en heb ik het er niet echt mee. Laat mij dus maar puur natuur .
Dagelijks: poeder, mascara, oogpotlood en wenkbrauwen, oogschadow en een lipgloss Zit er in een paar minuten op (mag me na 14 jaar gebruik ook best een expert noemen). Haren style ik af en toe, en ik doe mn best om het er zo nonchalant eruit te laten zien in een knotje/staartje/vlecht etc. Wat is foundation eigenlijk?
Ja altijd. Ik ga de deur niet uit zonder mascara. Nooit. In de zomer wel minder, in ieder geval geen foundation en smeersels, dat loopt er toch weer vanaf. Nu, na twee weken Italië ben ik bruin en gebruik ik alleen wat oogpotlood, mascara en wat bronzer, das genoeg. Normaal gesproken gebruik ik bbcream of foundation, blusher, oogschaduw, oogpotlood en mascara. Wel altijd natuurlijk, ik hou niet van een plamuurlaag. Maar ik ben iemand die er met wat make up echt een stuk beter uitziet
Ik draag elke dag make up. Zoiezo mascara omdat ik zonder er slaperig uitzie, en met een laagje mascara zie ik er gelijk vlotter uit. En vaak doe ik ook met een oogpotloodje een klein lijntje. Dat is het eigenlijk... Ik gebruik geen poeder en foundation enzo (oke, dat ik 15 was 😊 ) dat maakt me huid juist lelijker vind ik.
Doordeweeks alleen mascara en oogpotlood. Is er een speciale. Gelegenheid dan heel uitgebreid. Heb zo'n pallet met geloof 256 kleuren! Heerlijk vind ik het om te experimenteren met kleur en make up.