Draag jij make up?

Discussion in 'De lounge' started by Metire, Aug 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Draag jij make up?

1. Ja, dagelijks!

2. Af en toe

3. Bij speciale gelegenheden

4. Nooit!

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja elke dag, behalve als ik die dag echt niet de deur uitga. Verder draag ik altijd foundation, daar overheen een poeder, maak mijn wenkbrauwen wat donkerder, eyeliner alleen op bovenste ooglid en mascara onder en boven. Als ik een feestje heb of uiteten ga maak ik smokey eyes, en heb ik boven en onder eyeliner. Ligt aan de gelegenheid hoe donker ik ze maak.

2. IH5

IH5 Niet meer actief

Best verrassend de uitslag tot nu toe!
    Ik dacht dat veel meer vrouwen iedere dag make-up dragen.

Zelf gebruik ik het iedere dag: dagcreme, daarna foundation, oogschaduw, mascara, blush, rouge, parfum.
    Maar wel licht en natuurlijk.
    Heel soms als we eens op een zondag nergens heen gaan, doe ik alleen wat oogschaduw en mascara op en laat ik de rest zitten, maar dan zie ik er echt bleek en flets uit hoor.
    Volgens mij knapt iedereen wel op van een beetje make-up.

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik draag ook dagelijks make-up.
    Klein beetje foundation om het wat egaler te maken en een beetje blushing poeder voor een gezonde blos.

Draag ook altijd Mascare en Eyeliner.

Ik moet zeggen dat ik me toch echt verbaas over sommige reacties hier.

"Voor zwangerschap droeg ik altijd Make-up, maar daarna niet meer hoor"

Zou het raar vinden als ik mezelf niet meer opmaken als ik moeder zou worden.

Ik voel me echt een slons zonder make up.

Het laatste wat ik wil is later een Slonzige Moeke worden. Zou ik ook niet leuk vinden voor mijn vriend overigens.

Klein Make-upje opdoen kost toch ook niet zoveel tijd!?

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ja elke dag! (oke, als ik ziek ben niet)
    Maar niet vol geplamuurd hoor, gewoon beetje gekleurde dagcreme van nivea, oogpotlood, mascara en lippenstift, soms oogschaduw maar meer niet :) dan zie ik er gewoon net even gezonder uit dan zonder make up haha (oh en ouder ook.. :D )

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Idd... ben zelfs nog altijd eerder klaar dan vriend met zn getut haha (nee die draagt geen make up :p )

6. star2

star2 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    1,641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Hier ook dagelijks eyeliner, mascara en oogpotlood. Soms oogschaduw en af en toe ook een beetje BB cremé.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Een klein make upje zou je bij mij niet eens zien

Dus waarom make up als het een gewone doordeweekse dag is?

Hier lekker naturel en als ik uit ga of op visite dan misschien make up.

Dat jij er uitziet als een slons zonder make up is wel jammer. Dan moet je ook wel natuurlijk.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Oh... had ik dat maar... bij mij is echt enkel streepje onder mn ogen en mascara een wereld van verschil!
    Vriend vind me met en zonder net zo mooi maar ik vind mezelf er zonder make up altijd zo duffig uitzien, slaperig:)

Edit: Dat je een slons zou zijn als je geen make up draagt vind ik idd ook onzin... netalsof je dan ook ineens je haar niet meer kamt en in joggingpakken met gaten erin loopt... (zo zie ik een slons haha)

9. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik draag geen make up. Nooit. Sterker nog, ik heb het niet eens...
    geen lipstick, oogpotlood, wimperspul of whatever.
    Ik zie er persoonlijk het nut niet zo van in. En doe het zeker niet om er voor de buitenwereld beter uit te zien. Ze accepteren me maar zoals ik ben;)

10. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier in de zomer alleen mascara en eyeliner, maar zodra de zon vertrekt en de kleur uit mijn gezicht meeneemt, dan komt de foundation en blusher ook weer te voorschijn hoor! Lijk wel ziek in de winter altijd!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Sinds ik niet meer werk, zelden (alleen bij afspraken) maar als ik werk dagelijks (werkdagen). Ik draag oogschaduw, potlood, mascara, blush. Geen foundation (behalve in de winter soms.. heb gelukkig goeie egale huid) en zelden lipstick. Wel vaak labello of vergelijkbare variant van Chanel. Mijn merk is Chanel.

Bij speciale gelegenheden ga ik 'all out'

12. Snaud

Snaud Actief lid

Nov 17, 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jup, dagelijks.

Ik doe altijd wat foundation, poeder en bronzer op. Zo heeft mijn gezicht iets meer kleur (is vooral fijn in de winter;)) en verdoezel ik mijn oneffen huid iets. Ik doe geen dikke plamuurlaag op, maar vind het wel fijn dat de littekens van mijn vroegere acne iets minder aanwezig zijn. Je ziet ze dus nog wel een beetje (want wil ik het niet helemaal bedekken, dan wordt het idd een plamuurlaag, en dat vind ik nog lelijker).

Verder doe ik altijd mascara, klein beetje oogschaduw (aardetinten, oogt wel altijd vrij naturel) en wat oogpotlood op. Komen mijn ogen iets meer uit. Heb dan altijd het gevoel dat ik wat frisser / meer wakker oog ofzo.

Met een feestje gebruik ik soms wat meer oogschaduw of rode lippenstift (of nooit en).

13. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    3,166
    2
    38
    Zoetermeer
    #153 Daantjuh85, Aug 29, 2013
    Last edited: Aug 29, 2013
    Je zelf voelen als een slons en eruit zien als een slons zijn 2 verschillende dingen hè ;)

Dat iedereen wel of niet make up draagt moeten ze natuurlijk zelf weten.

Vind het gewoon apart dat sommige meiden hier die moeder zijn geworden, ineens niet meer zoveel aan hun uiterlijk doen, terwijl de dat daarvoor wel deden.

Ik denk dat idd aan van die moekes in makkelijke kleding, zonder make up en korte haren (want dat is lekker makkelijk;))

14. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, helemaal niet, hooguit een beetje labello als mn lippen echt droog zijn, maar niets met kleur ofzo.

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Elke dag een beetje foundation en blusch en een beetje mascara. Bij een feestje of speciale gelegenheid de hele deal. Ik voel me naakt als ik niks op heb.

16. Linana

Linana Niet meer actief

Ik ook dagelijks :)
    Ik probeer wel altijd 1 dag in de week geen mascara op te doen, maar dat is meer om mijn wimpers gezond te houden :)
    De dag smeer ik ze goed in met amandelolie, net als 's nachts

17. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Elke dag!
    Wel altijd hetzelfde eigenlijk, oogschaduw, oogpotlood & mascara.

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Altijd. Foundation, compactpoeder, mascara. Soms wat oogschaduw.

Vooral zonder het laagje 'plamuur;)' op mijn gezicht ga ik de deur niet uit. Mijn gezicht is zonder zo vlekkerig en dat vind ik echt niet mooi;).

19. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Dagelijks!!!!
    Heb ook niet zo n mooie huid...

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Altijd een beetje eyeliner en mascara. Soms rode labello (als ik moe of ziek ben geweest zijn mijn lippen net zo licht als de rest.. beetje freaky ;))

Share This Page