Draag jij make up?

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Draag jij make up?

1. Ja, dagelijks!

2. Af en toe

3. Bij speciale gelegenheden

4. Nooit!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Elke dag.. Maar ik kan ook prima zonder de deur uit, al doe ik dan vaak toch een beetje blush op (staat me gezonder).

Heb nu sinds maandag nepwimpers. Ook wel cool voor een keer. Ga ze alleen niet op laten vullen. Ik wil ze er straks weer af. Hoef niet elke dag een zwoele blik ;)

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Foto? :)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik mis regelmatig :)

Hier zo'n 4-5 dagen per week makeup.. her er der foundatuin, mascara oogschaduw en eyeliner.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hihi durf ik niet!

5. Ik draag wel make-up, maar niet omdat ik het zo vreselijk leuk vind om op te doen. Ik heb er eigenlijk maar een hekel aan. Het is bij mij maar 5 minuten werk (BBcream, eyeliner en foundation) maar ik vind het veel makkelijker als het niet hoeft. Helaas kan ik me echt niet buiten de deur vertonen zonder make-up. Niet als ik de plaatselijke bevolking niet ontzettend bang wil maken, in ieder geval :D

Ik mis mijn antwoord overigens; 'Alleen als ik naar buiten ga.'. Bij een lekkere binnen-dag doe ik écht geen make-up op en dat valt dus niet onder 'Elke dag', maar ook niet onder 'Af en toe' ;)

6. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Oogschaduuw/eyeliner en mascara gebruik ik dagelijks wel.
    Als ik er zin in heb dan gebruik ik ook foundation en blush.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Alleen mascara. Als ik dat niet op die dan schrikken mensen. Zijn ze niet gewend.

8. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Doe je foundation over de BB Cream aan?
    Bb cream is toch ter vervanging van de foundation? Anders heb je 2 verschillende kleuren en dekkingen op je gezicht :p BB cream is luchtig en een combinatie van crème en foundation (beetje getinte dagcreme idee) en foundation is meer dekkend.

Hier alleen make up op als ik naar buiten ga. Als ik binnen ben en er komt toch niemand langs heb ik niks op, scheelt 5 minuten werk wat normaal niet veel is, maar nu met 2 drukke kids die continu aandacht vragen sta ik dan toch te haasten haha

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik heb altijd make up op. Zelfs mascara als ik ziek ben. lol

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

'Vroeger' elke dag, tegenwoordig af en toe. Momenteel zit ik onder de puistjes, dus probeer ik er zo weinig mogelijk op te smeren, behalve als ik naar klanten ofzo moet natuurlijk.
    Ik heb een paar looks:
    Soms helemaal niks, vaak alleen lippenstift (altijd rood) met eventueel de ergste glim weggepoederd, of alles: bb cream, concealer, poeder, blush in de winter, wenkbrauwpoeder, oogschaduw, mascara, rode lippenstift. Alles heel subtiel, behalve de lippenstift :)
    Voordeel van een grote bril: ik heb nooit een blote-billengezicht zonder make-up.

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

Kom op dat durf je best! Ik ben ook wel benieuwd! :)

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik mis regelmatig ook ;)

Ik heb ook ongeveer 4-5 dagen per week make-up op.

BB cream, blush, oogspul wat kan dienen als ondergrond voor je oogschaduw zodat die langer blijft zitten of anders geeft het gewoon een frisse oogopslag, soms daar dus oogschaduw overheen, mascara, lippen doe ik alleen bij speciale gelegenheden.

13. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Hier alleen mascara en oogpotlood... In de winter een beetje extra rouge.. Met uitgaan maak ik me wat zwaarder op met oogschaduw ed.. Heb het bijna dagelijks op, behalve op luie zondagen ofzo... :) vind mascara en een lijntje altijd wel verzorgd staan...

14. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Wat is bb cream eigenlijk?? Of stel ik nou een heeeeele domme vraag? :p

15. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Sinds kort gebruik ik vrijwel dagelijks make-up (concealer, foundation, eyeliner en mascara, soms oogschaduw). Komt omdat ik een keer foto had gemaakt dat ik de helft van mn gezicht had opgemaakt en de andere helft niet en zat behoorlijk verschil in. Vind mezelf er frisser en wakkerder uitzien met make-up op.
    Doe het overigens niet als ik de deur niet uit hoef op een zondag :p

16. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik ga de deur niet uit als mijn wenkbrauwen niet gedaan zijn!!! Ik vind een paar mooie wenkbrauwen al de helft van get werk.
    Voor de rest rouge en mascara.

In het weekend en avondjes uit: helemaal los met alles erop en eraan!!

17. Amare

Amare Niet meer actief

Ik heb er werkelijk geen verstand van! Niet van de kleuren die bij me staan, hoe ik het er überhaupt op moet gooien.

Dus een avondje uit doe ik alleen mascara op, dat kan ik dan wel ;)

Deel Deze Pagina