ik had bij lydia een tricot slen gekocht, veel gebruikt, zeker als we in de bergen gingen wandelen. Bij daniel hadden we een draagzak, kon ik totaal niet mee overweg, de draagdoek bij lydia vond ik echt heeerlijk! met 14maanden heeft ze er nog verschillende keren ingezeten na 2uurtjes merkte ik het nu wel hoor
De meeste adviezen zijn al gegeven.. Veel draagwebshops organiseren inloopdagen/ochtenden Kijk of er een in jouwomgeving is. Ga dan eens voelen. Hier een ssc soft structured carrier ( ergonomische drager) En verschillende doeken waarin manlief en ik beide onze 13 kilo wegende uk in dragen Kijk eens naar de nieuwprijzen. Babybjorn stokke ed zijn duuuuuur op mp nix meer waard Een ssc zijn vaak goedkoper.. En blijven een redelijke waarde behouden Doeken idem bij een limited edition doek soms wel meer waard... Behalve hoppediz die kan je vaak voor 3 a 4 tientjes 2e hands kopen
Een EllaRoo heb je ook nieuw al voor 40 piek, zijn leuke, fijne doeken in gezellige kleurtjes. Bondolino's schijnen ook fantastisch te zijn, en die heb je ook in erg leuke uitvoeringen. Ook die zijn heel waardevast, je verliest er hoogstens een tientje op als je pech hebt. Succes met je zoektocht!