Hoi dames De mama mazzel dagen komen er weer aan en we willen eigenlijk een nuna pepp aanschaffen. Weten jullie of de nuna ook mee doet met de kortingen? En wat gaan jullie halen bij de mazzeldagen?
Ik heb een folder/krantje (geadresseerd) gekregen van de Prenatal, met daarin een bon voor 10% korting op een product zonder mamma mazzel dagen korting. Misschien dat ze die ook in de winkel hebben liggen. Ik zie zo snel de Nuna Pepp niet in de folder staan.
volgends mij verkopen ze die niet bij de Prenatal. Ik heb de mijne nu ongeveer een jaar en hebben die bij babypark gekocht omdat Prenatal hem (toen) niet had.
Ik wil de babyset van de Tripp Trapp gaan halen, maar weet ook niet precies hoeveel korting erop zit. Iemand idee? Als het maar 10% is, zoek ik wel via marktplaats!
Ik wil de stokke tripp trapp incl babyset kopen. Maar ik zal dan ook wel even bij Babydump kijken, misschien dat zij dan nog meer korting geven.
de mamma mazzel dagen zijn van 24 t/m 29 september. de tripp trapp is volgende week voor 135 euro, ipv 182 euro
Wat zijn nu echte aanraders om te kopen? Ik ben voor de eerste keer zwanger, heb nog niks en wil eigenlijk wel beginnen lanzaam wat dingen te kopen.. De kinderwagen hebben we trouwens al wel! Ben vooral opzoek naar aanraders voor wat kleiner spul.
ik zou niet weten wat ik nog moet kopen, ik heb alles bewaard, misschien wat nieuwe rompertjes in grotere maten.
Verzorgingsspullen zoals, badje, standaard, tummytub, aankleedkussen met hoezen, hydrofielen, washandjes, badcapes, borstel, doosje billendoekjes, kruik, kruikzak. Lekkere wikkeldeken. Kleding. Beddengoed.
De losse stoel zonder babyinzet. Met gratis kussen wel op=op! Losse stoel is nu al bij Babydump 129.
Babydump gaat in principe altijd onder de prijs zitten. Als je woensdag op de site prenatal de stoel met kussen kunt bestellen voor 135 en een printscreen naar babydump mailt. Geven ze meestal een aanbieding net onder die prijs. Zo hebben wij destijds stoel met babyset en 'gordel' voor 200 euro gekregen, hadden hem bij een onbekend online winkel voor 210 gezien. Denk dat ik volgende week ook kaar weer eens een poging waag met de puckababy the bag
Puckababy the Bag was en is bij baby en tiener webwinkel met 25% korting met de code baby20 je krijgt the bag daar voor 75 goedkoper als met mmd bij prenatal.
staat die folder ook ergens online? (just in case, mocht iemand m tegen komen). Wil wel gaan shoppen maar ja weet nu dus nog niet wat!
Op=op, wilt dit zeggen dat als ik zaterdag naar Prenatal ga, dat ze al op zijn? Hoe weten jullie die prijzen? ik zie ze niet staan op de site van Prenatal. En die prijs van babydump 129, hoe weet jij dat? ik zie op de Babydump website nog 149 staan... of kijk ik niet goed?
Ik weet niet hoe snel het gaat, maar wel iets om rekening mee te houden. De prijs van Prenatal heb ik uit de folder. De prijzen van Babydump zijn staan gewoon online..