Het wordt nu eindelijk beter weer (JIPPIE!!!!) en wij vroegen ons af of er hoezen bestaan voor de buggy van de Bugaboo? Wij hebben deze anderhalve maand geleden omgebouwd naar buggy, maar merken dat als Lucas in de ligstand ligt en het buiten een lekkere temperatuur is (boven 22 graden) hij enorm gaat zweten door het stof van de buggy. Het is ook van dat zweet-materiaal. Voor de MC hebben we gewoon zo'n universele hoes gekocht, maar ik kan niet echt vinden of deze voor de buggy bestaan. Hoe lossen jullie dat op?
Van de bugaboo is er pas een seat liner op de markt... Dat is daar volgens mij voor bedoelt moet je maar eens op babydump kijken.
Of een lekker temperatuurregulerend wollen vachtje. Baby Natura - 100% Biologische Online Baby Speciaalzaak - Lamsvel voor Buggy-Autostoeltje
@zustertje: oh ik ga even zoeken! Bedankt voor de tip! @suusjuh: super, en ook mooi materiaal! Alleen wel een beetje aan de prijzige kant vind ik (tenminste voor ons...). Trouwens een mooie website waar ze dat verkopen!
Via marktplaats kun je ze vinden van Koelstra, zo tegen de 40euro volgens mij. Ik heb zelf de universele autostoelhoes (Priori) er omheen, zit er mooi strak omheen en ook leuk geprijsd. Helemaal voor die 3 weken zon die we hier mee maken Heb zelf de hoes van de Prenatal, doe 'm op weg naar vakantie over de autostoel en op vakantie om de bugaboo.
Maar zitten die gaten dan wel op de juiste plek? En heeft er misschien nog iemand ervaring met die seat liner van Bugaboo?
Hoi, Ik wilde ook de koeka hoes gaan kopen maar in de winkel adviseerden me om een inlegdekje van aerosleep te kopen, neemt meer vocht op. Dit heb ik gedaan en het werkt volgens mij echt wel goed. We hebben dit gekocht omdat Hidde een helmpje heeft en hij het dus nog sneller warm heeft nu.
Nee, hij is echt van het merk aerosleep. Heb proberen te zoeken op internet, maar zit op mijn werk dus niet al teveel tijd maar zag ze er zo 1,2,3 niet tussenstaan. Die wij hebben gekocht was 19,95 en past eigenlijk in elke kinderwagen. Hij is wel zwart dus vroeg me in eerste instantie af of het wel zou werken. Maar door de structuur is het echt wel best luchtig. Hij zweet nog wel wat, maar niet meer zoveel als zonder. Ik heber net wel zien staan, is misschien een nieuwer model ofzo en die kostte 24,95 en zagen er wat groter uit. Ze gaven aan in de winkel dat de hoes van koeka wel wat luchtiger was maar het vocht niet echt goed kwijt kan dat in de hoes trekt en dat kan dat ding van aerosleep wel. Ach, het zal allemaal wel fijn zijn Je moet maar eens googlen. als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Ik heb voor en mijn kleine man van 13 dagen (de reiswieg) en voor mijn peuter van 2(de buggy) zo een speciale bugaboo zonnekap. Het is een zilverkleurige. Je doet hem ipv de gewone kap erop. Verder is het echt heel prakties. Je kan hem alleen een stukje erover heen doen/alleen over het gezicht maar als je de rits opent kan het helemaal van top tot teen over mijn peuter heen(bij de reiswieg nog niet geprobeerd maar gaat zeker ook lukken). Het is daarnaast een uv protector en door de gaatjes kan er frisse lucht in maar houd de warmte erbuiten. 1 zo een kap koste rond de 60 euro.
Ik heb net voor in de maxic cosi, autostoel 1 en de bugaboo een Aerosleep anto transpiration layer gekocht. Hij past inderdaad in de bugaboo, en ga hem morgen uitproberen (ga naar de dierentuin toe). Meteen in de maxi cosi gedaan. Op de heen weg was mijn zoontje helemaal bezweten (airo moet nog nagekeken worden) en de terugweg al een heel stuk minder. Morgen kan ik je verstellen hoe hij in de bugaboo bevalt. Heb wel staan te kijken bij zo'n seat liner van bugaboo zelf staan te kijken, maar ja......... dit leek mij wat prettiger.
Prenatal - Kinderwagens - Accessoires kinderwagens - Bugaboo - BUGABOO Donkey Breezy zonnekap hier ff de link
bedankt voor de link maar ik zoek niet echt een kap. maar meer een bedekking voor het stof waar Lucas op ligt...dat zweet namelijk heel erg! En daar helpt een zonnekap vrees ik niet bij! Het is de wrijving tussen stof en lichaam.
Ik snap het maar omdat daar bij staat dat het de warmte buite houd en de frisheid naar binnen laat komen dacht ik miss zweet hij dan ook niet