Kalendertje Oei ik groei...wie wil even kijken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hallo dames,

Ik ben evnetjes benieuwd of het wel een beetje "klopt" dat mijn meisje in een sprongetje zit?

Ze is nu 91 weken, wil wil voor mij eens kijken of er donkere wolken boven ons hoofdje hangen ;)

En ik zeg het er eventjes bij, je hoeft niet te reageren als je het onzin vind gigi....ik ben gewoon even nieuwsgierig!

Het boek had ik te leen van een vriendin, maar zij wilde 'm terug in verband met eigen kindje. Ik vind het zonde om er 1 te kopen, maar nogmaals nu zou het op z'n plekje vallen...!

2. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Ik heb voor je gekeken, gaat tot 84 weken...

3. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Oh echt hahaha nou ja goed! Dan maar hopen dat deze "fase" snel voorbij is!

Dank je wel voor het kijken ;)

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, onze zoon is van 20/2/2011 en hij is ook wat moeilijker momenteel, sinds ongeveer anderhalve week. Beetje dreinerig en 's avonds wat langer bezig voordat hij inslaapt. Hij krijgt echt z'n eigen willetje. Ze zijn helaas opweg naar de echte peuterpuberteit.

Dat Oei ik Groei boek houd inderdaad op een gegegeven moment op maar ze blijven zich natuurlijk ontwikkelen. Denk dat de peuterpuberteit daarmee op nr, 1 staat als meest vreselijke sprong ;)...dus....

Wat merk jij dan aan je meisje??

Succes en sterkte, Charlie

5. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    482
    27
    28
    Graag gedaan.
    Hoop voor jullie dat ze snel weer gezellig is ;)

6. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi Charlie,
    Met name merk ik het aan het slapen....ze is altijd een hele goede slaper geweest. Met name het lange slapen zowel 's ochtends als 's middags.

Nu ligt ze gerust om 21.00 uur s avonds nog te kletsen tot een uur of 22.00. Vanochtend ook om 05.45 begint ze te roepen en te doen.

Dat is ook totaal niet bekend, ze sliep gemiddeld tot 07.30/08.30.

We hebben ook nog een oudere dochter en met name dat laatste (vroeg wakker) is gewoon vervelend. Onze oudste gaat ook naar school dus kan haar slaap goed gebruiken.

Daarnaast heeft de jongste een erg kort lontje ;)

En de peuterpuberteit mmmmm ja pfpfpf heavy, maar ook wel weer leuk. Ik zie het allemaal als een uitdaging zullen we maar zeggen.

Grappig om te lezen dat je dat toch ook hebt bij je ukkie!

Deel Deze Pagina