beste dames, moeders, toekomstige moeders, Ik heb een gouden tip ivm luieruitslag/irritatie/roodheid... In de eerste weken van mijn zoontje had hij geregeld last van huidirritatie en uitslag zijn velletjes was zo gevoelig dat er zelfs stukjes huid loskwamen op zijn billetjes Ik heb veel gesmeerd met verschillende merken en dure crèmes maar geen resultaat het genas niet!!! Ook na elk plasje/kakje onmiddellijk pamper verschonen vertoonde geen resultaat. Het werd zelfs een obsessie om zo snel mogelijk de pamper te verschonen...heel vermoeiend... en pijnlijk en lastig voor mijn zoontje MAAR ...ik heb de oplossing gevonden!!!! Na oma's advies, gewoon simpel... olijfolie smeren. De volgende dag was zijn huidje al veel beter en na enkele dagen, niets meer... ik smeer nu na elke verschoning een laagje olijfolie en mijn zoontje is nu een happy baby!! Ik wil deze tip doorgeven en zegge het voort...!!!!! Laat jullie resultaten ook horen...
dank je wel voor de tip ga het uitproberen bij de oudste die heeft altijd last vna rode liesjes neit zo heel erg want ik smeer ook bij elke luieruitslag in maar eg weggaan doet het niet,,, ga dit zodra die een schone broek moet gelijk proberen thankssss