Joolz met "gratis" maxicosi ineens 100 euro duurder bij babydump!

Discussion in 'De babyuitzet' started by Janna, Sep 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Wij wilden graag de Joolz kinderwagen gaan kopen. Bij de babydump kostte die de afgelopen maanden 699 euro, met een gratis autostoeltje van safetyfirst (t.w.v. 49 euro).

Nu kreeg ik van de week een folder van de babydump, met daarin de aanbieding dat je er een gratis maxicosi city (t.w.v. 89 euro) of cabriofix (t.w.v. 149 euro) bij krijgt. Maar op de website van de babydump staat nu ineens dat de Joolz 799 euro kost!!! :$:(

Ze laten klanten dus gewoon 100 euro meer betalen voor die "gratis" maxicosi!

Lekkere "laagste prijs garantie"...

Denken jullie dat als ik dit in de winkel tegen de verkoper zeg, dat ik de Joolz toch voor 699 euro kan kopen en er nog steeds de maxicosi bij krijg?

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    3,745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik denk het haast niet, maar als je het lukt hoor ik het graag ;)

Welke babydump ga je heen?

3. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is het precies even duur, als je tenminste die maxi cosi erbij wil.
    De citi past nl niet op de joolz, dus je moet de cabriofix nemen. Dan betaal je dus 800 - 150 = 650 voor de joolz.

Als je 699 zou betalen en de safety first autostoel niet zou nemen zou je dat bedrag als korting krijgen op een andere autostoel. Ook 650.

Als je geen mc hoeft, zou ik er gewoon iets van zeggen en denk ik ook wel dat ze het doen. Ze hebben laagste prijsgarantie. Als ze goedkoper willen zijn dan andere winkels, is het vreemd dat ze hun eigen prijzen wel verhogen.

Trouwens ik kreeg gister de folder van van Asten in Tilburg. Joolz nu 599. Ik baalde de mijne (van Babydump) was net de dag ervoor geleverd. Even gaan rekenen omdat ze zeggen dat je het geld terug krijgt als je hem tot de uitgerekende datum ergens goedkoper ziet.
    Ik heb 799 betaald, maar kreeg een gratis voetenzak (100 euro). Korting op mc ipv die andere autostoel (60 euro) en de adapters gratis omdat ik de verzorgingstas niet erbij wilde (30 euro). Dus al met al heb ik als je alles eraf telt 610 betaald. Scheelt dus 10 euro. Tja om daar nou voor te bellen...

Maar als ik jou was zou ik deze prijs wel even melden als je er bent.

4. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Volgensmij hoef je de gratis producten niet van de prijs af te trekken hoor. Zou hoe dan ook even bellen, misschien krijg je wel 200 euro terug?

5. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha, dat zou helemaal mooi zijn!

Op de site stond een link waar je lagere prijzen kunt melden. Ik heb dus net een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd!

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    ik ben heel benieuwd wat de uitkomst wordt.

Wij hebben nl 3 weken geleden de Joolz besteld voor 699. Wij hebben niet gekozen voor de gratis reistas en autostoel van een of ander merk, maar een redelijke korting gekregen op de totaal prijs.

Ook al eerder gezegd het komt neer op hetzelfde. 699 + 50 (autostoel) + reistas

Of : 799 + 150 (gratis autostoel) + reistas

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Tja, wij hebben al een reistas, en een mc cabriofix heb ik geleend van mijn zus (van wie ik niet verwacht dat ze nog eens aan een kindje begint). Dus eigenlijk hebben we alleen de wagen nodig.

Nou had ik wel zoiets van, als ik de mc cabriofix er echt gratis bij krijg, dan vind ik het wel iets fijner om mijn eigen mc te hebben, i.p.v. een geleende. Maar goed, als ik dan 100 euro meer moet betalen dan een week geleden bij dezelfde winkel, dan doe ik het net zo lief met die geleende!

Wat dat betreft ben ik blij met die tip van fleur, want daarmee zou ik hem bij babydump voor 599 euro moeten kunnen krijgen.

Het gaat me alleen niet alleen maar om waar ik het goedkoopst uit ben. Ik vind het ook gewoon onsympathiek dat een winkel zegt dat je iets ergens gratis bij krijgt, maar dat ze dan wel meer geld vragen voor het product dat je koopt! Dan is het toch niet gratis meer?! Ik vind dat echt misleidend! Het is dat die van Asten hier niet in de buurt zit, maar anders zou ik hem om die reden daar gaan kopen. Nu ben ik toch een beetje op de babydump aangewezen, als ik hem voor 599 euro wil hebben.

8. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Ik heb op de site van Van Asten gekregen bij ons zou het komen op een retourbedrag ad EUR 200. Bedankt Fleur voor de tip :)!!!

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    dat klopt niet hoor.. ze tellen de gratis producten wel degelijk mee..

10. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, ze tellen de gratis producten wel mee. Dat vind ik ook terecht.
    Ik kreeg vandaag al onderstaande reactie terug:

Geachte klant,

Onze netto-prijs na verrekening van de actie die u heeft gehad is € 612. Dat maakt dus een verschil van € 12,01 t.o.v. Van Asten.
    We kunnen een bedrag van € 15,- terugstorten op uw rekening om dit verschil te compenseren. Graag uw rekeningnummer.

Nou, toch weer mooi verdiend dan. En netjes van babydump.
    Dus echt laagste prijs garantie!
    Ik zou dus zeker contact opnemen

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    wel netjes dat ze iets terug geven, maar dan mogen ze volgensmij niet adverteren met gratis producten, want die zijn dan dus niet gratis.

12. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar heb je gelijk in... tja, zou ik daarvoor nog een mailtje sturen... denk toch niet dat ze dan alsnog meer terug geven

13. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik heb nu dezelfde discussie lopen met de firma babydump.
    Alleen dan over een andere wagen. Ook bij van Asten nu goedkoper. Alleen halen ze inderdaad de tas en de maxicosi er nog vanaf. Grote misleiding is dat natuurlijk,want ze zetten in de reclame; GRATIS TAS EN MAXI COSI BIJ ELKE COMBI WAGEN.
    Ik heb ze gevraagd naar hun definitie van de termen GRATIS EN CADEAU. Nog geen antwoord gehad..

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    #14 LieseLeentje, Sep 6, 2011
    Last edited: Sep 6, 2011
    Ik ben niet bekend met van Asten, maar zitten er daar dan ook niet "iets" bij? of is het puur de wagen?

15. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Bij van asten gaat het wel maar op 1 kleur (antra) hè, je kan dat dus al niet vergelijken met een andere kleur... Dus denk niet dat babydump die prijs overneemt...

16. fleur1980

fleur1980 Actief lid

Jan 15, 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wel, ik heb een antra met zilver frame, zelfde wagen dus

17. Janna

Janna Fanatiek lid

Bij van Asten is het inderdaad alleen die kleur, dus gaat het om een ander product (als je een adere kleur wilt, zoals wij).

Wij hebben hem nu bij de prenatal gekocht: die hebben hem deze week in de aanbieding voor 629 euro.

De gang van zaken bij bd vind ik nog steeds raar. We hebben wat informatie gezocht en als er bij een advertentie staat "gratis" dan moet het product ook echt gratis zijn. Maar goed, wij hebben nu de wagen die we willen voor een aardig prijsje, dus ik ben dik tevreden!

18. djjazzy

djjazzy Lid

Aug 17, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janna, ik zou je net een bericht willen versturen. Gisteren heb ik een aardige aanbieding over Joolz kindwagen bij Prenatal gezien. Gelukkig dat je hem al gekocht hebt. :)

19. Janna

Janna Fanatiek lid

Lief dat je me wilde tippen!

Share This Page