Hallo dames, Wie heeft er ervaring met de Phil en Teds navigator v2 kinderwagen? We zijn deze gisteren op de negenmaandenbeurs tegengekomen, en het lijkt ons ideaal, maar ben erg benieuwd naar ervaringen van families die deze al gebruiken.
Ik ben er dol op! Heb een p&t sport, en gebruik hem nu wat minder, maar er zat 9 maanden tussen mijn tweede en derde en de tweede liep nog niet. Iaal, eerst leg je de baby gewoon plat en de tweede inzet erboven, en later zet je de buggy in gewone stand en doe je de jongste er achter. Laat je trouwens geen baby nestje aanpraten hoor! Daar zijn ze met een maand of 2 uitgegroeid, en als je gewoon een lekkere wikkeldoek neemt ik dat ook warm zat.
Heerlijk! Zelf niet gehad, maar vaak genoeg mee gereden van vrienden. Echt t gemak van een enkele wagen en toch 2 kunnen vervoeren. Ook ideaal dat als er 1 uit logeren is of groot genoeg is om te lopen je niet met een duo wagen zit, maar gewoon je wagen kunt blijven gebruiken. Vind hem qua gemak veel lijken op de mountain buggy, heerlijk!
Hier ook een Phil & Teds, de Vibe dan. Dat babynestje van P&T zelf is vrij duur. Je hebt er ook eentje van Topmark welke ook 10 cm langer is als de standaard cocoon voor de navigator (de XL is wel 70 cm). Deze koop je voor 40 euro nieuw. Dat is misschien ook een idee, want ik zie eigenlijk niet waar je je babytje moet laten als je geen nestje hebt. De rugleuning kan helemaal plat, maar je kindje ligt dan zo los en voor de riempjes is deze echt nog veel te klein. Ik zou er geen goed gevoel bij hebben zonder. In mijn ogen veel te gevaarlijk. Je kindje kan echt alle kanten uit rollen. Ik zou dus wel echt voor een nestje kiezen, maar dat hoeft geen dure P&T te zijn. Ik vind de wagen zelf vrij zwaar, maar ik ben dan ook nog zwanger en gebruik 'm nu enkel. Als mijn lijf straks weer een beetje de oude is, zal het vast wat makkelijker gaan. Nu pak ik bij voorkeur nog de buggy.
Ik heb hem gehad toen mijn tweede geboren is en vond het ideaal! Ik kon heerlijk op pad met mijn twee kids. Eerst de jongste liggend (ook geen nestje gebruikt trouwens) en daarna de stoelen onder elkaar zeg maar. Als de oudste dan liep kon de jongste ook voorop zitten. Ik kan hem je aanraden! Ik heb hem trouwens in Engeland besteld, dat ging prima en scheelde (toen) een hoop geld..
Heb m afgelopen week 2e hands gekocht, even de duosit en nestje op zolder gelegd, want ik vind m echt super veel fijner rijden en sturen dan mijn mutsy! Hij is iets langer maar net zo breed, zo niet smaller dan de mutsy. En zooo wendbaar. Heb BI en ik kan deze met 1 vinger duwen en de honden uitlaten, zoveel fijner voor mijn bekken.
Ik heb een oude sports. Zelf matrasje gemaakt van schuimrubber. Hoesje erom en dan gewoon met dekentjes. Baby heeft iets meer dan 4 maanden op matrasje gelegen. Toen werd het te krap. Toen heb ik het matrasje eruit gehaald en gewoon wikkeldekens gebruikt. Zo heeft hij nog tot iets na de zes maanden plat kunnen liggen. Toen werd het echt te krap en hebben we hem omgebouwd.
Fijn al die enthousiaste reacties. Ik zal eens kijken hoeveel die in engeland kost Ise, als het echt zo veel scheelt dan is dat super natuurlijk