is dit nieuwe en werkt dit wat? woller warmtekussen

Discussion in 'De babyuitzet' started by rijkie28, Nov 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    hallo allemaal heeft iemand dit woller warmtekussen.

nieuwste warmtebron voor baby, peuter of kleuter; de Woller!

De Woller is een warmtekussen gevuld met vlaszaad. Met de Woller op het buikje van de baby zullen darmkrampjes verminderen. De warmte werkt ontspannend. Door de speciale vorm wordt het gewicht gelijkmatig verdeeld over het buikje en kan het kussen warmte geven waar het gewenst is. Ook voor grotere kindjes met buikpijn is het ideaal.

De Woller kan ook gebruikt worden om het bedje voor te verwarmen, om de lichaamstemperatuur van pasgeboren baby’s te verhogen of om je kindje warm te houden na een badje. De Woller is veilig en vertrouwd en heeft een rustgevende werking.

Ook te gebruiken bij borstvoeding, de warmte bevordert de toeschietreflex.

iemand ervaring mee??en zouden jullie zo iets kopen?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ideaal voor krampjes, opwarmen en savonds op het buikje leggen. Dan hebben ze niet zoveel last van de krampjes, ik baal nog steeds dat ik die niet had bij mijn tweeling. Mijn jongste had extreme kramp ivm kma, maar het hielp fantastisch!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Dus ik zeg ; ja kopen!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier zou ik geen kussentje op zo'n krijsend, gillend, overstrekkend en trappelend kindje kunnen leggen als ze kramp hadden. Maar 't lijkt me wel fijn, is gewoon zo'n kersepit kussentje zeg maar.

5. rijkie28

rijkie28 Actief lid

Oct 19, 2012
    130
    0
    0
    friesland
    oke ik heb er nog nooit van gehoort dacht laat eens hier neer zetten .
    moet ook helpen bij het voeden van borstvoeding,zal er effen over na denken wat ik zal doen.wel of niet halen. thanks voor de tip

Share This Page