Hoi Ik heb een draagdoek te leen gehad maar vind het mega ondingen en was lang bezig om hem goed om te krijgen. Van de week heb ik een 2e hand babybjorn gekocht (nieuw vindt ik ze heel duur ) Maar echt ideaal kan alles alleen doen en lisette vind het heerlijk en kan er lekker in slapen maar ook lekker wakker in zitten en kijkt heerlijk om haar heen.
Een buikdrager is idd minder goed voor kleine kinderen, omdat dit een belasting geeft aan hun rug. Zelf ben ik er minder voorstander van. Ik heb een draagdoek en raad dit iedereen ook aan. Het knopen is een kunst, maar eenmaal je het onder de knie hebt, is het super.
ik heb ook een draagdoek en vind het super makkelijk, je moet alleen het knopen even doorkrijgen, dat is een paar keer oefenen en je hebt het onder de knie en het is inderdaad beter want het is een natuurlijke houding, je belast de rug en de heupen niet op deze manier, en je kunt het op meer manieren dragen, een link met verschillende draagdoeken http://www.network54.com/Forum/440590/m ... elijkheden
ik heb altijd de tricot slen en de moby wrap gebruikt beiden zaten ze zalig, mis het dragen zo erg.... snif
Ik heb 'm ook van Minimonkey! Donderdag avond rond 10 uur had ik 'm besteld (een knal rose!) en meteen geld overgemaakt via internet bankieren. De volgende ochtend had ik al mail dat die op de post was gedaan en vanochtend had ik 'm al binnen! Binnen 2 dagen dus.. Echt super service.. Heb 'm om gehad en het zit lekker, maarja, met de babyerin heb ik 'm nog niet getest, dat duurd nog een paar weekjes en het is 25 euro incl. verzendkosten.