Draagdoek gevraagd.

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Wolkjuh, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hallo mama's en papa's

Wie kan er haar/zijn draag doek kwijt, wil er zo graag eentje maar kan het me op het moment niet permiteren er eentje aan te schaffen (hoe erg ik dit nu vind om te zeggen/te schrijven). Desnoods anders voor een zacht prijsje. Heb het nu erg nodig i.v.m een veel huilende/onrustige baby.

Hoop van iemand te horen.

Liefs wolkjuh.

2. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Hoi Wolkjuh!

Ik heb alleen een korte draagdoek voor je.
    Hij is van niet-rekbare stof, dus hij zakt niet uit na verloop van tijd.
    Er is 1 goede techniek om de korte draagdoek te gebruiken, die kun je wel vinden als je even googeld.
    Alleen bij die knooptechniek zit je kindje meer op je heup, je schijnt het ook voor baby's te kunnen gebruiken, maar hier was het gewoon geen succes.
    Hij vond de hele draagdoek 10x niks, ik heb m dus nooit gebruikt.
    Ik denk dat als ik mn best doe, dat ik m wel in een grote envelop kan "proppen" hahaha, dat scheelt een hoop verzendkosten.
    Als je er niks voor voelt voor de korte doek moet je t gewoon zeggen hoor, ik zeg ook eerlijk dat ik het persoonlijk echt geen succes vond voor zo'n kleine baby.
    Hij is helemaal nieuw en er word hier niet gerookt, dus ook fris, wel zo belangrijk bij zo'n kleintje ;)
    Ook al ga je voor je een lange tweedehands, je kan hier gewoon om vragen hoor, heb ik toen ook gedaan...

Succes!

Groetjes Priscilla.

Ps. als je intresse hebt, wil je dan even pb-en?
    Anders ben ik morgen allang weer vergeten dat ik hier wat getypt heb :D

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    pb me even waar je woont, je kan er eventueel wel eentje van me lenen..

Deel Deze Pagina