draagdoek handig?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cat2008, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalien

mamalien Actief lid

8 apr 2010
    117
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik heb een tricot draagdoekvan Babylonia.
    Mijn dochter (4 wk) vindt het heerlijk.
    Ik merk wel dat ze het ontzettend warm krijgt. Wat doen jullie je baby aan wanneer je een draagdoek gebruikt??

2. luuus

luuus Niet meer actief

heeft er iemand een link van zo´n geweven doek?

ik heb er nu een binnen van bykay echt super handig lijkt het me moet nog heeel even wachten om hem uit te kunnen proberen..:D

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Tip probeer het eerst met n beer of pop zo leer je het makkelijkst hoe je de baby vast kunt pakken. En probeer het op n rustig moment uit ... veel draagplezier!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb ze gisteren gewoon in haar binnenkleertjes met mutsje op in de draagdoek gedaan en onder mijn jas. Ben maar kort buiten geweest maar ze voelde goed qua temp toen ik terug kwam.

5. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb zowel een draagdoek (tricot van bykay) en een draagzak van babybjorn. Ik vind de doek veel fijner dragen het belast je rug en schouders niet zo zwaar, het aan en uit doen is weer fijner aan de draagzak. Die klikt heel gemakkelijk in en uit, als je voor korte loopjes alleen wilt hebben zou ik eerder een zak kopen ze vallen snel in slaap en je kan ze dan in een enkele seconde in het bedje leggen, met zon lange doek is dat een heel gewrik en gedoe als je alleen bent en dan werd die van mij altijd wakker (en die sliep nooit) dan baalde ik echt als een stekker.

maar goed een zak kan je weer niet direct gebruiken een doek weer wel, het heeft dus zn voor en nadelen allebei maar ik vind ze beide erg fijn.

Ik bied ze trouwens allebei te koop aan :p want de kindjes zijn te groot mocht je interesse hebben

Deel Deze Pagina