Final destination 5 (3d)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Ellen291982, Sep 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vraagje. Een vriendin van me wil met me naar de bioscoop naar de film Final destination deel 5 in 3d. (ik heb deel 1 t/m3 gezien, deel 4 niet omdat die heel erg moest tegenvallen hoorde ik) dit deel lijkt me wel leuk ook omdat die in 3d is.
    Is hij ook leuk? En niet te eng? (ben soms best een bange poeperd:D;))

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    mn moeder heeft m nu 2 weken geleden gezien, en ze is er nog vol van!! Ze vond t geweldig, helemaal omdat t 3d is. En voor een 5e film schijnt hij nog best goed te zijn.

Sommige mensen in de bios vonden m best wel eng... En na de film, worden alle enge stukjes uit de andere films nog extra in 3d laten zien...:D

3. Ellen291982

dat meen je brrr de vorge films waren al eng in 2d en nu worden er dus ook nog stukjes daarvan in 3d laten zien?
    Hij was dus wel indrukwekkend begrijp ik

Nog meer mensen hem gezien?

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Nog niet maar gaat zeker wel gebeuren, ik hou er wel van :D

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb hem gezien. Vond er geen klap aan, zit geen verhaal in, zoals in alle FD films. Tis gewoon weer hetzelfde, mensen moeten dood, gaan niet dood op het moment dat het moet, dus gaan ze weer in dezelfde volgorde dood als wat moest.

Final Destination 3 was btw ook in 3D.

6. Ellen291982

@devilschase dat wist ik niet dta de derde ook in 3d is. Maar je vond geen enkel deel leuk? of begrijp ik dat verkeerd? Ik vond deel 1 en deel 2 nl wel erg goed. Deel 3 ook nog wel. Deel 4 niet gekeken. Een vriendin van me wil graag naar de bioscoop met me naar deze film dus.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    goed? Die films zijn reteslecht. Tis misschien vermakelijk, maar het een "goede" film noemen? nee.

8. Draak

Draak Bekend lid

Mar 31, 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Mee eens!

Ik heb de nieuwste deel nog niet gezien..
    Maar deel 3 was idd ook in 3D..
    Ik vond deel 1 wel leuk.. maar daarna wordt het wel afgezaagd..(heb ze wel allemaal gezien behalve t laatste deel dan..)
    Net als scream..;)
    Ze moeten het gewoon niet blijven uitmelken..
    Je moet uiteraard zelf weten wat je doet;)
    Anders kijk je eerst de trailer op youtube en beslis je dan?
    Veel plezier iig als je gaat:)

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inderdaad!!

Snap niet dat mensen deze films goed kunnen vinden. 1 was leuk toen die uit kwam, en toen hadden ze meoten stoppen. 2 weken geleden heb ik heeeel erg mijn best gedaan om FD 4 te kijken, maar die was zooo slecht.:) Ik vond het gewoon lachwekkend maar ook weer zwaar irritant. HOE NEP! Ik vind baby tv nog realistischer.

10. Ellen291982

ik vond deel 1 echt goed. Deel 2 ook wel. Deel 3 werd al minder idd. was meer leuk om de manier waarop de aan hun einde kwamen zeg maar. deel 4 heb ik dus ook niet gezien en dit deel leek me wel leuk meer om het 3d effect. Heb nl nog geen film gezien in 3d. Meer omdat er volgens mij vaak enge films in 3d worden gemaakt natuurlijk. En ben al snel bang haha!

Ik vind de films goed omdat ik de opzet, het idee leuk en orgineel vind. En ja helaas zijn ze wat te lang er mee bezig geweest.
    er zijn weinig films die het redden om een deel 2, 3 of 4 te maken.

Saw heeft betere en slechtere delen. En dat is voor mij zeker niet op volgorde van de delen. Je kent het verhaal wel op een gegeven moment maar ook hier vind ik weer, de manieren die ze bedenken hoe mensen aan hun einde komen. erg knap en gruwelijk
    lord of the rings vond ik erg goed alle delen
    potc leuk. deel 1 en 3 leuker als deel 2 en deel 4 heb ik nog niet gezien. die word ook leuk gemaakt doordat ik Johnny depp zo leuk vind als Jack sparrow

scream vond ik altijd alleen maar grappig haha!

11. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Ik heb ze tot nu toe allemaal gezien (behalve 4 maar die ga ik zeker ook weer kijken)
    Zelf vindt ik het wel goede films,maar smaken verschillen ;)
    Ben ook zeer benieuwd na deel4.

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    helemaal mee eens, wel leuk voor een zondagmiddag te vullen maar verder niet...

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Ach het was beter dan de film Heino die de sneak preview was bij ons ;)

Wij konden gelukkig nog overstappen naar fd. Ik vond hem eerlijk gezegd wel leuk. Goed, het is allemaal wat onrealistisch en de opzet blijft onveranderlijk maar wij hebben dat niet als storend ervaren.

Share This Page