Okee, normaal heb ik echt een gruwelijke hekel aan borduren. Maar de nesteldrang heerst, en nu ben ik helemaal verliefd geworden op een borduurwerkje! Het lijkt me zó leuk om deze straks voor beide kindjes te hebben hangen! Maar nu...waar vind ik het patroon? Ik heb werkelijk waar geen idee. Alles wat ik weet is dat ie oorspronkelijk in de 'Mijn creatieve hobby' stond, jaargang 2009. Iemand een idee?
ook ik heb rond gesneupt borduur erg veel, maar sorry hier kan ook ik je niet mee helpen er zijn veel geboorte lappen
geen idee.. maar ik was toenstraks in een hobbywinkel en daar lage heel veel boeken met borduurpatronen en daar stonden ook dingen in in die trant... wellicht even bol.com afzoeken???
Ik ga bol.com en pipoos even proberen! Ben echt een enorme leek, dus had geen idee. Bedankt, je weet nooit!
Hmmm, hij komt me bekend voor. Even in mijn borduurbladen zoeken. Moet hij exact zijn of moet hij erop lijken? borduurgigant.nl is misschien handig om te snuffelen of spinnerij.nl
@ Vrouwenmantel: Hij hoeft niet exact te zijn hoor! Gaat meer om het ongeveer. Ik vind vooral het beige linnen met wit borduurgaren erg mooi. Bedankt voor het meedenken, die sites ga ik ook even door spitten!
Hoi Heb even zitten zoeken voor je op google en ik kwam er achter dat het patroon waar jij een foto van hebt, uit Mijn Creatieve Hobby komt. Misschien dat zij het patroon nog hebben? Ik stuur je ook nog even een link die ik vond op google; die mevr. heeft hem zelf ook gemaakt dus misschien heeft zij wel een patroon voor je..? Succes!
Zelf maak ik graag gebruik van deze site About.com: http://www.freepatternsonline.com/xspatterns.htm. Staan heel veel gratis patronen op, waaronder een heleboel alfabetten en leuke plaatjes. Wellciht kun je zo je eigen versie maken? Tanja