Hallo, Ik ben op zoek naar een draagdoek die ook voor in de zomer geschikt is. Ik las namelijk dat bijv. tricot te warm is voor in de zomer. Heeft iemand een draagdoek te koop? Het is voor mijn dochtertje van 5 weken oud. Groetjes Wilma
Ik heb je een pb gestuurd ! Maar kon geen foto meesturen maar bij deze. Dit is de draagdoek die ik voor je heb:
Ik heb een zwarte dolcino Lanzarote, het is een geweven doek, niet te dik en ondanks het zwart (je loopt tenslotte met een kleine baby niet pal in de zon) toch geschikt voor de zomer en geschikt voor vaders. Hij is 4,6 meter, een maat 6 dus, een uitstekende lengte om mee te beginnen. 40,- excl. verzenden en dat is best een schappelijke prijs voor een geweven doek. Die lodgerzakken, babybungels en babybags zijn absoluut niet ergonomisch trouwens.
Ik heb trouwens ook nog een gloednieuwe Hoppediz Pune Pink: http://www.zwangerschapspagina.nl/draagdoeken/351107-60-nieuw-geweven-draagdoek-hoppediz-pune-pink-4-60-m.html
heb die.. didymos roze hahnentritt in 4,7 M lengte tricot is idd te warm voor de zomer.. katoen (niet te dikke doek) maar ook doeken met linnen zijn heerlijk.. tis maar wat je precies zoekt