draagdoek knoop vraag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pompeltje, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden die knopen ik heb een vraag,

ik heb een girasol draagdoek en nu de kleine er is verlang ik ernaar om hem eindelijk te gaan gebruiken.
    Nu kan ik de knooptechniek fwcc wel dat is dan de de beentjes buiten de doek zijn en vrij ''wijd'' zijn zal maar zeggen.
    Nu merk ik alleen dat onze kleine knul graag zijn beentjes gewoon opgetrokken heeft en dus bij elkaar houd.

Nu was ik dus op zoek naar eventueel een andere knooptechniek die met deze doek kan! waarbij zijn beentjes dus eventueel in de doek kunnen blijven. Wel 1tje die echt goed is dan ook voor hem en zijn heupjes zal maar zeggen :)

Kortom wie heeft de gouden tip :)

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    #2 hopelessinlove, 22 sep 2012
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
    GIRASOL.de - MySol

op deze site staat een document die je kan downloade met verschillende manieren en plaatjes erbij. Is alleen niet in het nederlands.

Draagdoek.nl - Download

Of aan deze site? Is eigenlijk wel voor een ander merk draagdoek.

3. of kijk op www.slingomama.nl daar staan ook draaginstruties.
    als je een naam hebt is het altijd makkelijk om op you tube te zoeken naar filmpjes van mensen die het voor doen.

xxxxxxx

4. sjak

sjak Niet meer actief

You tube: newborn wrapping; fwcc en fcc

Filmpje over baby knopen met voetjes in de zak.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik knoopte de eerste paar weekjes hem ook met de voetjes in de doek, hij deed ze echt nog niet spreiden. Een beetje zoals dit filmpje Tips to Wear Your Newborn in a Wrap - Front Wrap Cross Carry - YouTube Als je zorgt dat je kindje met de beentjes opgetrokken zit, knietjes hoger als de billen -maar dat is eigenlijk de natuurlijke houding - dan kan je ook beentjes in de doek knopen zolang je baby niet wilt spreiden. Het kruis van de FWCC maakte ik dan onder de billen, ook onder de voetjes geloof ik, even voelen hoe het veilig aanvoelt.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Idd gewoon fwcc, maar dan met de beentjes erin ;)
    Onze baby wilde haar beentjes pas spreiden vanaf een week of 6.

7. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Liggend ik helaas geen veilige houding, kan ademhaling belemmeren. Dus toch altijd gewoon rechtop, buik tegen buik - of later op je heup of rug.

Deel Deze Pagina