Speelkleed en boxspeelgoed

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baileyy, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wie weet er een leuk speelkleed? En boxspeelgoed? Zo'n boxspiraal of spiegel ofzo? Niet met allmaal verschillende hele superfelle kleurtjes. Maar toch iets rustiger.
    Ik zie in de winkel steeds dezelfde, Woezel en Pip, Nijntje. We zoeken iets anders, dus mocht iemand wat leuks weten??

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bij kruidvat hebben ze nu een leuke boxspiraal!

3. sjak

sjak Niet meer actief

De rainforest lijn van ficher price. Is een geweldig succes! Lichtjes, kleurtjes, diertjes, kijken, voelen, pakken.
    Kijk maar eens op internet.
    (als je het koopt, via internet heb je grote prijsverschillen! Bol 100 eu tegenover toys 'r Us 65 eu)

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    juist kleurtjes en flelle dingen ( wat je zelf mss oerlelijk vind) vind een baby zo prachtig!

ik heb de mobiel van woezel en pip ..in het begin veel gebruikt omdat het een lief zacht muziekje had, maar hij vodn die saaie kleurtjes maar niks...

ik had nog 1 van playgrow liggen van de oudste, en sindsdien die ronddraait gaat ie kiere en lachen...is echt veel interessanter voor ene baby en leuker..

ookal vidn je het zelf niet mooi..maar je moet gewoon maar es kijken

bijv Lamaze is heel mooi speelgoed en toch fel gekleurd, maar heeft ook rustigere zwarte of meer effen dingen

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik ga kijken bij de Kruidvat morgen, dankje.

Die van Woezel en Pip te saai? Hmm ga ik toch twijfelen ja. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen. Zal eens kijken bij Lamaze.

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou saai, ik heb voor in de box alles van woezel en pip ( allemaal gekregen kraamcadeaus) maar hij speelt en pakt alles..maar bijv het muziekmobiel, die zachte kleurtjes, kijkt ie niet echt van op zegmaar...niet zo boeiend...terwijl die van playgrow kan ie ehct heel erg aandachtig kijken en naar lachen en willen grijpen

7. Hier was alles van Fisher Price Rainforest serie erg in trek. Alle rustige dingetjes die ik had, zijn nooit interessant gevonden door hem. De vrolijke felle kleurtjes wennen wel hoor. Wij hadden de muziekmobiel, speelkleed, piano en schommelstoel.

8. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    wij hebben bijna alles van speelgoed van skip hop
    speelkleed,box en buggy-speelgoed ed...,allemaal leuke kleurtjes maar niet fluo ,in een bos-thema (uiltjes enzo)Skip*Hop

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Heb er zelf geen, maar ik vind de speelkleden van Kidz-impulz (dus niet voor in de box) erg mooi. En voor de in de box Snoozebaby. Of zelf iets maken. Maar er zijn in veel babyzaken toch ook gewoon effen boxkleden of boxkleden zonder figuren te krijgen? En voor speelgoed geldt hetzelfde, volgens mij?

Maar inderdaad, veel baby's vinden felle kleuren en lichtjes ed leuk. Maar bv. Lamaze vind ik niet super druk en bij mij vonden/vinden beide kinderen dat erg leuk speelgoed. Qua mobiel was hier bij de oudste dan juist een hele neutrale mobiel met witte schaapjes van de Prénatal favoriet, zij keek niet om naar de rainforest mobiel. Zelfde voor het speelkleed van Rainforest, vond ze niets aan. En de jongste werd sowieso al heel snel geïrriteerd doordat er een mobiel boven haar hoofd hing. Het ligt dus ook een beetje aan je kind.

10. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk spul hebben ze! Jammer dat de hoeslakens niet passen want die randjes zijn het helemaal.... ga een ff neuzen waar we dit in nl hebben

11. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    op de site kan je verkoopadressen opvragen normaal gezien ,en je kan ook online bestellen
    weet niet waar je in nederland woont maar anders s een keertje de grens over naar belgie :)
    wij hebben van speelgoed heel de treetop-friends collectie en zijn er zot van

12. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Baby Einstein

13. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Leuk idd dat Skiphop. Heb t nog niet kunnen vinden hier. Woon niet bepaald in de buurt van België haha.
    Forum nu mobiel maar ga ook even kijken wat Baby einstein is.

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik heb er een van tiny love. Lekker roze! Mn meisje vind het nu al leuk al die kleurtjes en beestjes in de bogen

Deel Deze Pagina