in schock toen ik thuiskwam na een gezellig dagje

Discussion in 'De lounge' started by MamavanSamia, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanSamia

MamavanSamia Actief lid

Jan 2, 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    vanochtend gingen we al heel vroeg de deur uit om lekker van het zonnetje te genieten. toen we thuis kwamen kreeg ik toch echt de schrik van me leven.
    Een mega grote barst in mijn woonkamerraam! Ik hoorde de raam trillen op het moment dat ik de deur dichtdeed.

Waarschijnlijk een bal tegenaan gekomen of een steen ofzo.. ik zou het niet weten!

Ik heb gelijk gebeld met de woningbouw en er is iemand geweest van de glasservice en ze hebben een stuk glas van ongeveer 1 bij 1 geplaats om verdere schade te beperken.
    ze komen volgende week de hele raam vervangen.

Maar nu is mijn vraag, bij welke verzekering moet ik dit melden?

Ik heb mijn huurcontract erbij gepakt en ik betaal wel iets van glasfonds elke maand.. of hoort dit bij een inboedel/aansprakelijkheid verzekering?

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Dit valt onder je glasverzekering. Even aan de woningbouw vragen wat je nu moet doen.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wij hebben een glasverzekering, deze zit bij onze inboedel/aansprakelijkheids verzekering.
    Maar bij een huurwoning zou ik eerst de woningbouw even bellen.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    in de meeste gevallen betaal bij een huurhuis een premie voor een gladverz. erbij.( paaR euro per maand ) bijschade bel je dan naar de woningbouw die geven het door aan het bedrijf waar ze een contrakt mee hebben en die bellen weer naar jou en komen he in orde maken, tenminste zo gaat het hier dus ik verwacht min of meer dezelfde constructie bij jullie. gewoon even de woningbouw bellen dus,

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als je glasverz./fonds hebt via de woningbouw, vaak is dit verplicht en standaard.. Kost je dit verder niets de woningbouw regelt dit verder af, hoef jij niets voor te doen en jij hebt volgende week gewoon een nieuw raam..

je kan het altijd even vragen voor je gemoedsrust aan de woningbouw.

Share This Page